Wel of geen 112?

  • KlaasVaak.

    Denk jij echt dat bij een ‘nood’oproep alle agenten van een district alles uit hun handen laten vallen en naar die melding racen?

    Hoe naïef. Maar het past wel bij je.

  • - Gerard -

    En ook als grapje begrepen. (tu)

  • - Gerard -

    Er is ook al meerdere malen aangegeven dat BennieMak niet een begin van kennis over het werk van de politie heeft. Hij blijft dat ook elke keer met zijn oeverloos geklets bevestigen.

  • DePeter

    Werk jij ook op zon en feestdagen, kerstmis, nieuwjaar, carnaval enz: en dan ook nog onregelmatig?

    Verleen jij hulp als er iemand half doormidden in een auto zit die met een rotgang tegen een boom is gereden en wiens schedel of buik open ligt?

    Zet jij de spoorwegovergang af terwijl er achter je op de rails eens mens tot gort is gereden?

    Ga jij de ouders het treurige nieuws vertellen dat hun zoon of dochter om het leven is gekomen?

    Leuk hé, dat Politiewerk!!

    Ja? Okay dan zou je beter moeten weten!!

    Zoniet, dan moet je niet zeggen dat agenten er vanalles aan doen om maar niets te hoeven doen.

    grtzzz

  • Oelan-Bator

    Dat geldt in zijn geval niet alleen voor het werk bij de politie..

  • BennieMak

    Tegen wie heb je het? Of is dit weer het beruchte ‘stromans argument’ waar ik jou van ken, want: http://politie.startpagina.nl/prikbord/17088627/17093494/re-wel-of-geen-112#msg-17093494

    Daarin zeg ik precies het tegenovergestelde van wat jij hier nu weer beweert dat ik dat gezegd zou hebben!

  • BennieMak

    Nee hoor, want je wist al dat ik niet bij de politie werk! Overigens is je opmerking “Leuk hé, dat Politiewerk!!” voor mij geen reden om niet bij de politie te willen werken.

    Ik zie geen verband tussen weet hebben van het werk van de politie, en daarmee geen conclusie te mogen trekken dat het korps een lakse houding heeft.

    Ik hoor regelmatig berichten over:

    - Wel aangifte en vervolgens niets meer gehoord

    - Niet ingrijpen terwijl er ernstige en verontrustende ontwikkelingen gaande zijn

    - Afschepen tijdens de klachtenprocedure

    En vaak kent een ernstige situatie waardoor wel aan de prioriteitsstelling wordt voldaan een voorgeschiedenis…

  • BennieMak

    Lachwekkend, zelfs twee trollen kennen geen consensus: Heeft de ene het over “werk van de politie” terwijl je daarvoor niet bij de politie hoeft te werken, meent de andere trol het te moeten ondersteunen door te stellen “werk bij de politie”… :D

    En allebei natuurlijk SUPER intelligent!

  • DePeter

    Wat mij betreft mag dat aangevuld worden met:

    - Minder aan smoezen en uitvluchten doen om vooral maar NIETS te hoeven doen

    Ik reageer op je opmerking “Om maar vooral NIETS te hoeven doen”

    Noem mijn voorbeelden maar niets dan! Mij lijkt het nog al wat.

    grtzzz en een prettig maar vooral rustig weekend voor iedereen.

  • BennieMak

    http://www.nationaleombudsman.nl/rapporten?filters=type%3Arapport+im_vid_10%3A130+created+desc