Ik snap verder niet dat NIEMAND spreekt over het feit dat er structureel voor deze loonsverhoging 2 uur PER WEEK extra moet worden gewerkt.
Waarvan acte.
De algehele bevolking heeft weinig respect voor de politie, althans dat is mijn mening.
Vroeger was er nog respect voor oom agent maar dat is heden ten dagen niet meer.
Door acties als deze krijg je nog meer haat jegens de politie en ook nog bij de verkeerde groep mensen de voetbalhooligans.
Jullie zouden meer publieks vriendelijke acties moeten doen zo krijg je toch het respect van de bevolking en bereiken jullie hopelijk wat jullie willen bereiken.
Overigens doet men voorkomen of 1800 voor een brigadier die blijkbaar HBO niveau heeft met 1800 laag zit??????
uit welke wereld komen jullie?
En waarom zeggen jullie steeds: En als je weet wat we daar voor moeten doen.
Dat is net allsof jullei denken dat jullie harder werken en zwaarder dan anderen op
deze aardkloot.
Het loon staat volledig in balans met de opleiding. Dus ik snap echt niet waar men de arrogantie vandaan halt steeds om te roepen dat men minder krijgt als dat men recht op heeft.
Overigens betwijfel ik dat een brigadier een hbo opleiding heeft genoten.
en bescjikbaar? Jij krijgt nog een euro per uur. De gemiddlede manager krijgt niets en wordt zelfs op zijn vrije dag 10 keer gebelt en op vakantie zelfs. Overwerk? hoort bij je functie vindt men. Dus alvorens je steeds af te spiegelen aan anderen in deze maatschappij, verdiep je dan eerst eens in deze mensen.
Overigens (ben geen voetbal fan) irriteert het de Nederlander enorm dat een ander last moet ondervinden van jullie probleem. En ga dus geen acties voeren die een ander treft.
Op de radio wist de voorzitter van de vakbond te melden dat dit de schuld is van de minister. Die staakt toch niet?
precies . ik zette ook net een reactie . voetbal is geen voetbal meer. ik zie het zo .. ze gaan naar het stadion om te rellen en te gooien met alles wat loszit . zit het niet los dan maken/slopen ze het wel los . Tv. is nu heilig wil je een voetbalwedstrijd zien . Dan kan je om dat kinderachtig gedoe op een veld volkomen om lachen .. punten halen ze dan wel
En waarom zeggen jullie steeds: En als je weet wat we daar voor moeten doen.
Dat is net allsof jullei denken dat jullie harder werken en zwaarder dan anderen op
deze aardkloot.
Wil jij altijd in het gevaar staan .? ik geef ze groot gelijk zou ook meer moeten hebben dan.Je heb een gek nooit zeker . . zo loop je over straat ze zien een blauwe pet en ze schieten… om dat ze net een week van te voren een bon gehad hebben . Je heb in dat vak het nooit zeker.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?