Vraag aan de politie plus antwoord

• ~karin~

organiseer bijvoorbeeld in een grote stad een leuke dag voor de jeugd

bv in mijn geval in Groningen op de grote markt of Vismarkt

demonstratie's van de hondengeleider etc etc

op de foto is een politie kostuum

Zo wek je ook intresse werken bij de politie of de jeugd en in de stad is het lekker blauw

——–

fietsen controle

Fietsen verlichting wordt gemaakt

postcodes erin gegraveerd

——-

vul aan wat moet de politie doen ipv de voetbalaktie

• ¥ Lotje ­­¥

Nee. Politie is er dan om de andere te (redden) voor diegene die het verknallen . Wees blij dat er politie is dan . Mogen ze wat hoger hebben zeg… tis wel voor een ander hun veiligheid .

• von

deze reactie heb ik op een ander forum neergezet en ik snap wel dat jullie meer willen verdienen.

doodziek wordt je ervan, ik snap best dat die mensen meer mogen verdienen dan ze nu doen maar waarom weer het voetbal pakken??

• Skywalker

Als een gemiddelde manager met geweld en agressie te maken krijgt sluit deze zich op in het kantoor en belt de…

Skywalker

• Skywalker

Nee, dit is gezellig met je kinderen naar voetbal toe…

Skywalker

• von

dit is een kwestie van opvoeding en ik vindt dit ook niet normaal en wat jij nu doet is stigmatiseren met deze foto.

• Sunderland

Wil jij altijd in het gevaar staan .? ik geef ze groot gelijk zou ook meer moeten hebben dan.Je heb een gek nooit zeker . . zo loop je over straat ze zien een blauwe pet en ze schieten… om dat ze net een week van te voren een bon gehad hebben . Je heb in dat vak het nooit zeker.

Denken jullie nou dat je de enige ben ofzo??

Weleens van soldaten in Afghanistan gehoord??

Altijd in gevaar met achterlichtjes fietsers,auto's controleren en ja zelfs met lasers gevaar lopen?

Man en paard graag.

Pfffffffffffffffff………….

• Skywalker

Dus?

Ik ga met enige regelmaat graag kijken bij de Amsterdam Admirals.

Ook de NFL ligt aan mijn hart, Greenbay Packers fan sinds 1998.

De wedstrijd van het jaar is in het Noorden van de States is Wisconsin vs Illinois is de Packers tegen de Bears.

Heel erg vergelijkbaar met Ajax Feyenoord.

1 van die wedstrijden toevallig gezien toen ik daar was.

We zaten in Chicago (Bears) en keken in de kroeg aldaar naar de wedstrijd.

We waren volledig uitgedost in de groen/gele kleuren van de Packers en zaten tussen het rood/wit van de Bears. Toch eningszins nerveus. Maar tot mijn verbazing werd ik gefeliciteerd door de rest van de kroeg toen de Packers hun eerste touchdown maakte omdat het een geniale pass was.

Zal ik dit in Amsterdam of Rotterdam of what ever stad ook eens proberen?

Of is het dan mijn eigen schuld want dit is uitlokking van mijn kant als ik compleet lens geslagen wordt?

Tevens ook in de Arena nooit problemen gehad en altijd broederlijk met de supporters van het andere team omgegaan.

Leg mij uit waar het aan ligt en ik stop dan met in jou ogen “stigmatiseren”.

Skywalker

• Skywalker

Sunderland schreef:

> Denken jullie nou dat je de enige ben ofzo??

> Weleens van soldaten in Afghanistan gehoord??

Enig idee wat die verdienen? En tel daarbij op, kost en inwoning en kleding en opleidingen etc.

Het enige wat die jongens zelf betalen is hun pakkie shag en hun pilsje.

Volkomen terecht trouwens. Dus een foute vergelijking.

Skywalker

• Sunderland

Die soldaten worden zelfs nog te weinig betaald naar mijn mening omdat het risico dus vele malen groter is als wat een politieagent doet dus als je de verhouding neemt is het huidige salaris gewoon goed.

Ok dan pakken we bijv: Stellingwerkers,mensen die asbest verwijderen zeker ook niet gevaarlijk of een foute vergelijking.

Die hebben minder als een agent kan ik je wel vertellen.