dit gaat me wel ee beetje tever

• --->zoeff<---

oke auto staad voor het huis

we stappen in gordels om enz

steek de auto achteruit de parkeerplek af

zet hem in ze een trek op rijd de vlauwe bocht om springt er een agend voro de wagen (was pak um beed nog gee 10 meter van huis af de agent kon zo op de gereserveerde invalideparkeerplaats kijken was om 18.57)

echt hup zo de voor

oke blazen dus netjes gedaan wasprima (had niet anders verwacht)

oke we mogen verder trek op moet eigenlijk meteen weer remmen om rechts af te slaan

ik draai dus de weg op voor dat ik hem goed en wel in zijn 2 had staan springt agend nummer 2 voor de auto (was 20 meter verder dan de eerste keer)

oke dus weer in de ankers

heeft u gedronken .. ik zeg nee dat vroeg je kolega die om de hoek staad net ook al en ik hebb een p tje geblazen…

tja zegt hij ken ik niet controleren dus nog een keer blazen

vind het helemaal niet erg om een keer te blazen maar 2 keer in 1 minuut tijd en 30 meter word me tog wel een beetje te gortig

• Barbara mv Rik

Ja je had gewoon pech joh.

Maar zou je alsjeblieft de volgende keer je bericht eens willen bekijken.

Word heeft een mooie spellingscontrole.

Gebruik deze alsjeblieft in het vervolg.

• --->zoeff<---

wees blij dat ik nog durf te schrijven ik ben dislecties

en geen word op deze pc dus dan doe je maar wat meer moeite

• MD

Blies je de 2e keer ook een p-tje? Of heb je dat bewust weggelaten uit je verhaal? ;)

• Barbara mv Rik

:D

• Kees

Zoef,

Als je netjes vraagt of men meer moeite wilt doen om je bericht te lezen dan zal men hier wel begrip voor hebben. Nu draai je het een beetje om.

• --->zoeff<---

nee meteen op de vingers worden getikt om typefouten dat is lekker

men had welicht ook kunen af vragen of iemand er iest aan kan doen of niet

of gewoon zijn mond er over dichthouden wand blijkbaar was het tog wel te lezen aan het andwoord te zien

zou jij het leuk vinden dag in dag uit op je typen aanmerkingen te krijgen al doe je nog zo je best en je er totaal niets aan kan doen

zou jij dan nooit eens boos worden of er een irritatie grens bereikt worden ?

• Oscar55

Kort lontje ??

• DE_GEKSTE

zoef daarom moet je ook word op je pc zetten

je weet dat ik het zelfde probleem hebt

maar als ik een bericht plaatst dan gooi ik het vaak ff door word heen en plof het niet zo neer

of je leest het nog ff een keer door

en om gelijk in de aan val te gaan vind ik best vreemd zeker om dat jij ook mod ben op een pb en je weet wat daar van kan komen van je antword

• Risanne

En als deze tweede agent er nou stond om de bestuurders te controleren die door de eerste niet waren gecontroleerd? Als er op punt 1 maar één agent stond dan kan deze natuurlijk ook maar één bestuurder tegelijk controleren.

Hoe moet die tweede agent nou weten dat u al gecontroleerd was? Je kind zou maar aangereden worden door een dronken bestuurder 10 meter na zo'n controle. Hoort u het die agent al zeggen: “Neuh, ik had hem niet gecontroleerd, ik dacht dat m'n collega een paar meter verder op dat wel had gedaan. Beetje vervelend als mensen twee keer achter elkaar gecontroleerd worden”.

Hou op zeg met dat flauwe gezeur. Doet de politie niets dan is het niet goed. Doen ze wel wat, dan is het ook weer niet goed.