dit gaat me wel ee beetje tever

• sijlvia

ohoh lezen is zo moeilijk??

nergens staat dat het gratis is.

• Barbara mv Rik

fj schreef:

Als dat ook door de heren en dames hier in hun onderzoeken wordt toegepast, snap ik de blunders van afgelopen jaren in het politieapparaat.

>

Kijk en dit slaat dus nergens op.

• HM

Dat klopt maar in de meeste gevallen zit het al wel op je computer als je deze aanschaft.

• - Gerard -

Nou fj, dat is niet helemaal waar, dat Bill niets gratis weggeeft. Je kunt bijvoorbeeld gratis Windows Mediaspeler downloaden en IE7.

Kortom, bijna alles waar ze een andere leverancier de strot mee kunnen doorsnijden, is vaak gratis.

• fj

Dat is dus pertinent niet waar.

Maar goed lekker allemaal stront eigenwijs blijven.

De OEM versie van XP wordt vaak voorgeinstalleerd indien je er voor betaald.

Office wordt niet standaard geinstaleerd. Daar deze de prijs van dit pakket kan hebben van een startklasse PC.

Lat Silvia nou maar lekker zwemelen dat ik niet kan lezen. XP wordt vaak op verzoek geinstaleerd .

OFFICE is een pittige geprijst pakket. Wat overigens in Nederland na onderzoek bewezen op 90% vand particuliere PC's Illigaal aanwezig is.

• fj

Dat valt te bezien.

Zelfs voor de juiste argumenten blijven jullie blind.

• HM

Oke fj jij je zin.

Maar tot zover heb ik alleen nog maar computers/laptops gekocht waar het al op zat. En ja dit waren nieuwe computers/laptops en gewoon gekocht in een winkel.

• Charlie

Yepzz…vorige week ook een laptop gekocht bij..ik ben toch niet gek !!??? :D

en guest what…alles erop en eraan..standaard ;-)

• sijlvia

onmogelijk:?:?:?:D

• - Gerard -

Vroeger had je ook nog WordPerfect. Die firma vond het overigens prima als je thuis illegaal gebruik maaktte van hun software met de de gedachte dat men het dan ook zou eisen van de werkgever op zijn werkplek.

Fout gedacht…