dit gaat me wel ee beetje tever

• fj

Nou dat dacht ik niet.

Een PC is standaard namelijk voornamelijk LEEG.

XP of Vista moet je kopen. En daar zit GEEN Office pakket bij.

Word is een odnerdeel van office en is een aardig pittig geprijst artikel.

Die geeft Bill Gates NIET gratis weg.

• sijlvia

ik heb het nog nooit gekocht en heb het ALTIJD op de pc gehad.

als je een pc koopt waar alle sofrware op zit heb je gewoon word erbij.

• fj

Dus dat betekent dan dat jij gelijk hebt? Wel hebben en er niet voor betalen is overigens illigaal.

Hier te vinden. http://microsoft-office-2007.hd.nl/ OEM versie vanaf 200 euries.

Nogmaals open office is gratis.http://nl.openoffice.org/

• sijlvia

volgens mij is je leesbril naar de haaien??

• fj

Ik lees prima,

Maar je bent stronteigenwijs omdat je uitgaat van je eigen situatie.

Een pc is kaal. Als jij er voor kiest om xp en office erbij te kopen, ja dan zit het er op. Vriendelijke geste van de winkel en vaak een oem versie die goedkoper is.

Al ik airco op mijn auto bestel dan wil dat niet zeggen dat alle auto's met airco worden geleverd.

Als jij xp en en office gratis op je pc hebt gekregen, dan denk ik dat de verkoper geen officiele versie er op heeft gezet.

• DE_GEKSTE

het kan ook zijn om de rijstijl dat dat zo slecht is dat ze dachten nou die heeft ff aan de fles zitten lurken

• HankH

Quote Zoeff: "nee meteen op de vingers worden getikt om typefouten dat is lekker

men had welicht ook kunen af vragen of iemand er iest aan kan doen of niet "

Volgens mij wordt gewoon vriendelijk gevraagd om spellingscontrole gebruiken, want je taalfouten leiden nogal af van het onderwerp.

Het doet me een beetje denken aan mijn opa, die slechthorend is maar wel graag overal wil meediscussieren. Dit leidde vaak to irritaties en miscommunicatie, en hij werd steevast kwaad als iemand hem vroeg wat zachter te praten.

Op mijn advies heeft hij een gehoorapparaat aangeschaft, en het gaat nu stukken beter.

Met andere woorden: gebruik de techniek die voorhanden is om je probleem te verminderen.

• sijlvia

zoaqls ik al zei is je leesbrilletje naar de haaien??

ik zei nml;vaak en niet zoals jij er van maakt;ik heb het dus iedereen heeft het..ach ja de oude dag komt met gebreken.

• fj

Je doet je best maar om jezelf nu in ene te gaan schoonpraten. Met dit soort nonargumenten.

En oud??? tja ouderdom heeft de wijsheid zeggen ze.

Mijn leesbrilletje zegt dat jij woorden als ALTIJD in grote letters hebt gebruikt.

• HM

Het komt er simpelweg op neer dat in de meeste gevallen er standaard word enz op je computer zit als je die koopt in een winkel.