ben jij vandaag pas onder je steen uitgekropen ofzo??
nooit die lieve blozende hollandse kindjes zien etteren,treiteren en met rotzooi zien gooien??
misschien word het eens tijd dat je wakker word?
Waar staat dat ik zeg dat die nooit wat doen?
Maar als we het dan toch over die steen hebben? Nooit over de statistieken vernomen waaruit blijkt dat bepaalde groepen in grote mate oververtegenwoordigd zijn als het gaat om overlast en criminaliteit?
In elk geval heb ik nog nooit op tv gezien hoe journalisten moesten vluchten voor autochtone lieverdjes.
Maar goed, geloof jij nou maar dat die Marokkanen geen probleem vormen. Kan je lekker op je roze wolk verder leven.
O ja, nog één tip: bekijk via ‘Uitzending Gemist’ eens de aflevering van Opsporing Verzocht van jl. dinsdag. Dan begrijp je wel wat ik bedoel…..
Ik lees achteraf mijn berichten nog eens doro en ik moet toegeven dat ze niet echt genuanceerd waren. Uiteraard mag er geen onderscheid worden gemaakt qua geweld tussen verschillende bevolkingsgroepen en moet dat geweld in verhouding staan tot de aanleiding..
Maar soms krijg ik wel eens de balen als ik op tv zie hoe die kleine etters grote bekken opzetten tegen volwassenen en mensen bekogelen enzo. Ik kan mij donders goed inleven hoe de agenten op straat af en toe op hun lippen moeten bijten om niet eens flink uit te halen.
Laten we het er maar op houden dat ik er niet echt rouwig om ben als ik lees dat ook voor politiemensen de maat af en toe goed vol is.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?