id plicht

• - Gerard -

Zoals ik al schreef: artikel 45.

• HM

ja.

• HM

Ik vind het al heel wat dat je je mening al iets hebt bij gesteld over het zwart/wit kijken dus laat ik hier maar niet verder op in gaan.

• - Gerard -

Nou ja zeg HM. :D:D

Jij dicht mij een zwart-wit mening toe, kakelt daar dagenlang over door en stelt dan vast dat de door jou aan mij toegedichtte zwart-wit mening is afgenomen.

Dat is bijna het hetzelfde als dat ik zou zeggen dat jij een enorme boerenlul bent maar nadat ik je in het verloop van deze topic beter heb leren kennen, je een iets mindere boerenlul bent dan ik in eerste instantie van jou vond, en dat je best wel een aardige peer blijkt te zijn.

;)

Probeer het eens iets minder persoonlijk te maken.

• HM

.

• - Gerard -

Die “.” ,dat is inderdaad een stuk minder persoonlijk.

Wij kunnen elkaar in het echt, beroepsmatig, beter niet tegenkomen HM, dat kost klauwen geld aan koffie.

;)

• HM

heb nog genoeg gratis muntjes van de shell dus daar hoef je je niet druk over te maken

• - Gerard -

Dan trakteer jij mij toch op koffie? Een Mars hoef ik je niet te geven want je hebt minstens net zoveel energie als ik.

HM, See Ya. ;)

• Aram

Hier even iets verduidelijken.

Ook zonder geldig identiteisbewijs hebben EU burgers in alle 27 lidstaten van de EU vrijwel altijd rechtmatig verblijf.

De identiteit en nationaliteit kan (lees: moet wel) op iedere gewenste manier worden aangetoond, ook met een verlopen paspoort. Daarmee reizen kan dus zonder risico te worden teruggestuurd naar je eigen land.

Iets anders is, dat het niet hebben/kunnen tonen van het vereiste ID document strafbaar kan zijn, maar alleen als dat voor eigen burgers ook strafbaar is.

In bijv. België staat op dat laatste sinds 1 juni 2008 een boete van € 200.