schandalig !

• Arie

Kan aan mij liggen, maar ik lees niets over verkrachting, wel over ontucht met een minderjarige (met instemming). De strafmaat voor ontucht is lager dan die voor verkrachting. Je kan dus dit geval van ontucht niet vergelijken met de straffen die aan anderen zijn gegeven voor verkrachting. Dit even los van wat je er gevoelsmatig van moet denken.

• mwb

Ik ga inhoudelijk niet over deze specifieke zaak oordelen, want ik ken de details niet.

Verkrachting is er in veel variaties, variërend van een tongzoen tot de verkrachtng zoals die in de volksmond bekend is.

Door zonder verdere achtergrondkennis te stellen dat de sleutel van de deur van de man moet worden weggegooid, en met termen als “het is 1 van jullie” te gaan smijten, lijkt me getuigen van een vooropgesteld plan om de hele politie zwart te maken vanwege het gedrag van 1 persoon ( die nota bene is ontslagen vanwege zijn gedrag!!).

Dan houdt discussie verder op.

Toedeledokie.

• Arie

Het blijkt dus ook niet om verkrachting te gaan. Het is ontucht en dat is weliswaar ook erg maar je kan dan niet meer gaan lopen huilen over de straf die in vergelijking met ‘andere’ verkrachtingszaken te laag zou zijn.

• Koen Hakvoort

Geheel mee eens. Het is een schandalig suggestief en onjuist krantenbericht omdat het hier inderdaad om ontucht met een minderjarige en niet om verkrachting gaat.

De volksmenners van de PVV hebben inmiddels al gretig op de foute berichtgeving ingehaakt.

• funske

Profvoetballer krijgt 2,5 jaar voor verkrachting

Uitgegeven: 27 juni 2008 15:54

AMSTERDAM - Een 21-jarige voetballer van BV Veendam moet tweeënhalf jaar de cel in voor verkrachting. Dat heeft de rechtbank Assen vrijdag bepaald.

De rechter acht bewezen dat hij zich vorig jaar zomer tijdens een trainingskamp heeft vergrepen aan een 56-jarige Duitse vrouw. Het Openbaar Ministerie had drie jaar gevangenisstraf geëist.

• funske

want sexueel binnendringen bij een minderjarige noemen we nu ineens geen VERKRACHTING meer !!!

• De enige echte Frits

Als je goed gelezen hebt was de man toen hij gestraft werd een gewone burger.

En de politie gaat niet over straffen. Daarvoor moet je bij de rechter zijn en dus een ander prikbord.

mzzl,

Frits.

• funske

Vonnis:

"(telkens) buiten echt ontuchtige handelingen die (mede) bestonden uit het seksueel binnendringen van het lichaam, te weten (telkens) het met de penis en/of een of meer vingers en/of de tong binnendringen in de vagina en/of likken aan en/of betasten van de vagina en/of

met de tong binnendringen in de mond en/of betasten van de borsten en/of laten aftrekken, althans laten betasten, van zijn, verdachtes, penis, heeft gepleegd met , geboren op , die toen de leeftijd van twaalf jaren maar nog niet die van zestien jaren had bereikt.

• De enige echte Frits

Alleen voor wie luisteren wil, Ketel 1. Alleen voor wie luisteren wil………. :-)

mzzl,

Frits.

• De enige echte Frits

Ja, en nog steeds zit je op het verkeerde prikbord…….

mzzl,

Frits.