Miskraam na politieinval

• Abion

De vergelijking is dat beide ervoor kiezen met een crimineel om te gaan, de een linksom, de ander rechtsom. Ik vind het gewoon wat goedkoop om in welke richting dan ook, het omgaan met tuig en de eventuele gevolgen daarvan te omschrijven als ach je had het kunnen weten. Zoals het eerst was gesteld neigde naar de schuld van de vrouw zelf en dat ging echt te ver.

• DePeter

Feit is en blijft, dat het een treurige situatie is.

grtzzz

• Arie

Uiteraard is het treurig! Maar als iets treurigs is, is het nog niet per definitie verwijtbaar c.q. laakbaar. En die

• DePeter

Arie ik maak ook geen verwijt!

Hoe zou de politie moeten weten dat er zich een vrouw in het pand bevond die zwanger was? Bovendien is dit geen reden om niet tot aanhouding over te gaan.

grtzzz

• Arie

Ik doelde ook niet op jou maar op topicstarter. ;) Een deel van mijn bericht is weggevallen en daar het moeten staan ‘En die indruk wekte ts wel’ .

• DePeter

Okay, duidelijk.

grtzzz

• Plukkie

Om te gaan is wat betrekkelijk he,

1 kom je het wat vaker tegen omdat (utopisch) gezien je de wereld een fijnere plek voor iedereen wil maken.

de andere vern..kt dit door aso aan zichzelf te denken, zonder ook maar iets om een vreemde te geven

Als je met dat soort volk omgaat dan vind ik wel dat je zelf ook goed stil moet staan bij je situatie.

De politie creërt niet de noodzaak tot het werk, dus is het toch meer een geval “eigen” schuld

• fj

Tja zie andere topic van wdm……..

Skywalker. Dat je de Telegraaf niet leuk vindt is iedereen hier nu wel duidelijk.

Misschien moet je eens stoppen met dat in elke topic te melden. JE herhaalt jezelf zo. Gezien het abonnementen bestand is een enorm deel van de bevolking dat niet met je eens. OF zijn die dan dom en jij slim?

Burger mag geen mening hebben. Maar jullie wel….

Ik denk dat als de arts van mevrouw bewezen acht dat het de oorzaak is dat die er meer verstand van heeft dan de meesten hier.

Treurig is het wel en volgens arts ook blijkbaar mogelijk.

(Waarmee ik overigens mij niet uitlaat over de noodzaak van de inval, die ken ik niet)

• Skywalker

fj schreef:

> Skywalker. Dat je de Telegraaf niet leuk vindt is iedereen

> hier nu wel duidelijk.

> Misschien moet je eens stoppen met dat in elke topic te

> melden. JE herhaalt jezelf zo. Gezien het abonnementen

> bestand is een enorm deel van de bevolking dat niet met je

> eens. OF zijn die dan dom en jij slim?

Ja dat beweer ik inderdaad, mensen met een abonnement op de Telegraaf zijn hele domme mensen. En aangezien het er zoveel zijn verklaart dat maar 1 ding…******!!!

Skywalker

• Skywalker

Het gaat mij niet eens om het anti of pro van de Televaag, waar het mij omgaat is dat ze hun bronnen niet of nauwelijks checken. En dat ze er alitjd mee weg komen. Dit blad hoort in een glossy bij de kapper te liggen.

Ik durf te wedden dat ze geen enkele gynacoloog hebben gesproken. Alles via 1 pisted of persoon hebben, en totaal geen idee hebben waarover ze het hebben. Pleur en maar een foto bij van een stel gemaskerde mensen bij een bouwkeet en het is wel goed.

Even dus voor iedereen; die foto is dus niet de crimescene, ik kan het weten want ik stond achter de fotograaf. :D

Skywalker