das niet aardig van je…foei.
2 dingen:
Het is verschrikkelijk als iemand een ongeboren kind kwijtraakt. Of de oorzaak bij die ‘flashbang’ ligt, zal wellicht blijken. Toch kun je hier het AT niet voor verantwoordelijk houden. In de naam van de rede niet.
Commentaar op de politie is tot daaraantoe. Maar niet ieder commentaar is valide. Ook ik moet hier soms bakzeil halen omdat er wel degelijk een goede redenatie aan het politieoptrden ten grondslag lag. Fijn dat we daarover kunnen praten op dit forum.
Even de volgende opmerkingen:
a. in het algemeen: gaarne geen gescheld e.d. op elkaar;
b. fj gaarne stoppen met dat gemekker over ‘geen mening mogen hebben’ etc. Begint een beetje te lijken op calimerogedrag. Bovendien gaat dit topic over een miskraam na een inval. Gemopper over hoe gemeen politiemensen wel niet zijn en hoe slecht ‘ze’ wel niet tegen kritiek kunnen kan je kwijt in het topic hier vlak boven!
Bedankt!
Mod Arie
Beste fj,
iedereen voelt zich verheven boven anderen. Of zeg ik nu iets heel schokkends?
Iedereen voelt zich altijd verheven boven een persoon of zelfs bepaalde groep.
Dat is heel normaal dat heet menselijk gedrag. Kom nou niet aan met “iedereen is gelijk” dat is de grootste nonsens die er is. De ene mens zal altijd superieur zijn aan de andere. Communisme hebben we jaren lang geleden al verbannen en het kapitalisme omarmd. Een mooier voorbeeld van superieur gedrag kan ik niet geven.
En inderdaad, in het dagelijks leven voel ik me toch regelmatig verheven boven anderen en ook zeker onderschikt aan anderen, ik moet ook eten hebben.
En dat is bij iedereen zo en dat is heel gezond en menselijk. Een taboe dat nou eens doorbroken moet worden. Iedereen is gelijk, laat me niet lachen.
Skywalker
p.s.
Straks weer een mooi voorbeeld waar we massaal naar gaan kijken, over superieur gesproken.
Nee een gevoel misschien niet, maar toch zeker wel een ‘mindere’ opstelling wordt regelmatig van je verwacht en die geef je. Heeft allemaal te maken met werk, geld en dergelijke. Zelfs als je eigen baas bent heb je dit. Is het niet met klanten dan is het wel de financier van je zaak.
En wat dacht je van op visite gaan bij je mogelijk toekomstige schoonouders de eerste keer? (Hoe jonger hoe erger) Ga je superieur gedragen tegen over paps en mams, kun je lachen.
Skywalker
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?