Miskraam na politieinval

• sijlvia

tja je hebt best gelijk.

er zijn nu eenmaal rangen en standen,bazen en werknemers,ouder en kids…alles verschillend maar o zo gelijk.

schoonouders/ouders…soms horror:D

• DePeter

Skywalker schreef:

>

> En inderdaad, in het dagelijks leven voel ik me toch regelmatig verheven boven

> anderen,

Verheven, of kun je bepaalde dingen beter dan anderen?

> en ook zeker onderschikt aan anderen, ik moet ook eten hebben.

Dus omdat je moet eten, stel je je ondergeschikt op?

Niemand is meer dan jij of ik, er zijn mensen die bepaalde dingen misschien beter kunnen, of die meer verantwoording hebben maar daarmee hoef je je nog niet ondergeschikt op te stellen.

Een werkgever die zich verheven voelt zal het niet lang volhouden, je personeel is je kapitaal. En met kapitaal moet je zorgvuldig omgaan.

grtzzz

• sijlvia

maar er is wel verschil maar ik zeg;ik voel me never minder dan een ander(ben zowieso overal de beste in)

• DePeter

Jij ook al? Ik ook;)

• sijlvia

joh…toeval:?:?:D

• serine

dat kan helemaal niet mensen…..want ik ben al de beste :D:D:D ;)

• sijlvia

oh sorry:D

• serine

hmm krijg net te lezen ik dom…dus gaat voor mij toch niet op…

jammer hoor :D:D ;)

• sijlvia

nee niet voor jou:Dheb het met verbazing gelezen..pfff.

• Jopy

Ik vind het klink klare onzin.

Iemand minder ontwikkeld vinden omdat hij of zij de Telegraaf leest en het superieure persoontje uithangen tegen (aanstaande)schoonouder vind ik kenmerken van iemand die zichzelf niet goed kent en in het leven nog vol bezig is met het zoeken naar zijn of haar eigen persoonlijkheid. Ik persoonlijk ben ook niet weg van de telegraaf, maar ken zat mensen die het op veel vlakken goed voor elkaar hebben en deze krant wel met plezier lezen, als doen ze het peur voor de ontspanning. Ik heb ook schoonouder en daartegen stel ik mij op zoals ik ben, dit heeft misschien wel eens tot een ruzie tussen mij en mijn schoonvader geleid, maar daarvan is de band alleenmaar duidelijker geworden en weten wij beiden met wie we als persoon van doen hebben.

Mensen waar ik mij ondergeschikt aan voel, dat zijn mensen die bij mij persoonlijk die status hebben verdiend, en dat zijn geen mensen die toevallig mijn salaris betalen. Wat dat betreft buig ik voor niemand, maar tergelijkentijd kijk ik ook op niemand neer. Ik wou dat meer mensen dat zo deden.

Grt. Jopy