Miskraam na politieinval

• - Gerard -

Commentaar op de politie of op de politieagent? Hmm. Hoorde gisternacht mijn collega nog klagen. Bij hem was ingebroken maar de politie ‘had daar geen tijd’ voor want woninginbraken behoren nu eenmaal niet tot de prioriteit.

Wel kon de lokale politie 17 man ter beschikking stellen voor een fietsronde in de buurt van deze collega.

Toen mijn collega een willekeurige politieagent daar mee confronteerde antwoordde de agent: “ik ben het helemaal met u eens meneer, maar vertelt u dat beter tegen mijn superieuren.”

• sijlvia

ja dus??

waarom hang je nu aan mij??

het zal me echt een zorg zijn wie welke krant leest,of je single bent,een schoonmoeder hebt of juist niet??

• Jopy

Bij deze dan aan Spy…

Het was overigens na het lezen van de reactie in het geheel en om aan twee te hangen in tot nu toe nog steeds niet mogelijk.

Grt. Jopy

• fj

Mijn Gemekker komt voort uit het ubermensch gedrag van personen als Skywalker.

Ik maak mij serieus zorgen als deze types het vak van agent uitoefenen.

Apart overigens dat je kritiek wel aanvalt en de andere overmatige kant niet.

Overigens herhaalde ik een woord van Skywalker. (Waar nu xxxxx staat) En had geen intentie iemand uit te schelden. Indien dat zo overkomt excuses.

Ok idd ontopic maar weer

• Skywalker

Ben ook geen agent. :D

• Skywalker

DePeter schreef:

> Verheven, of kun je bepaalde dingen beter dan anderen?

In mijn ogen hetzelfde.

> Dus omdat je moet eten, stel je je ondergeschikt op?

Ja, dat doet iedereen.

> Niemand is meer dan jij of ik, er zijn mensen die bepaalde

> dingen misschien beter kunnen, of die meer verantwoording

> hebben maar daarmee hoef je je nog niet ondergeschikt op te

> stellen.

Dat geloof ik dus totaal niet. Iets beter kunnen leidt automatisch tot superieur gedrag. Vraag maar aan elke artiest die op een podium staat, het gaat vanzelf. Een podium ansich maakt je al letterlijk verheven boven de rest, de rest gaat vanzelf, is menselijk en totaal niet erg. En doe je dit niet en wimpel je aplaus af uit nederigheid, dan ben je arogant. Ik verzin dit niet. Er zijn duizenden die deze cursus al gevolgd hebben. Is dat teveel kan ik je het boek aanraden. Het gaat uit van iets waar ik heel erg gek van ben, en dat is pure logica. Ik ben totaal absoluut nimmer niet religieus. Maar als ik al iets zou aanbidden is het logica.

> Een werkgever die zich verheven voelt zal het niet lang

> volhouden, je personeel is je kapitaal. En met kapitaal moet

> je zorgvuldig omgaan.

Als het erop aan komt smeren topmensen met een flinke gouden handdruk het strijdgewoel en het personeel wordt gekort op hun pensioen. Bij elke fallisement is de onderste laag de pineut en de bovenste laag kan notabene zelfs opnieuw een bedrijf beginnen.

En dan politie gerelateerd;

De boetes zijn 20% omhoog gegaan, en het politie salaris hoeveel ook alweer? Een agent is een niets anders meer dan een goeie accoutant, hij verdient zichzelf terug.

Skywalker

• fj

pffffffffffffffffffffffffffffffffff je maakt mijn dag goed……… (/

• Rob II

Tja, die 17 man hadden natuurlijk beter bij die collega kunnen constateren dat er inderdaad ingebroken was….

Uw collega was meer geholpen met een rechercheur en iemand van de TR die naar sporen zoekt die de inbrekers mogelijk hebben achtergelaten.

• Skywalker

Rob II schreef:

> Uw collega was meer geholpen met een rechercheur en iemand

> van de TR die naar sporen zoekt die de inbrekers mogelijk

> hebben achtergelaten.

En dat gebeurt hier zover ik weet nooit. In Duitsland is het standaard om sporenonderzoek te doen. Ze hebben er een term voor het verplicht opdagen van de recherche maar die ben ik even kwijt.

Waarom loopt Nederland hierin achter?

Skywalker

• Reja

Ja wel hoor. De Technische Recherche komt wel degelijk indien er sporen zijn. Alleen werden ze vroeger uit hun bed gepiept en komt men tegenwoordig overdag langs.