Kom op zeg, laten we elkaar geen mietje noemen. Maar dat het niveau van de nederlandse politie dramatisch is, is algemeen bekend. Ik wil niet zeggen dat het niveau binnen de beveiliging hoog ligt, maar toch… Er had idd beter voor een ander beveiligingsbedrijf gekozen kunnen worden, dat zal ik gelijk beamen. Iedere dag staat er weer een stuk over het niet correct functioneren van de politie in de kranten. Vanmorgen weer over de parkeerwachter van de zwarte markt… Joepie, we kunnen weer trots zijn op onze politie! Goed gedaan jongens! Nou ja, ik ga off-topic nu, mss kan ik beter iets openen over de kwaliteit van de nederlandse korpsen… Alhoewel, ik lees iets over de opleiding van de beveiligers, mss moeten we eens praten over de opleiding van de gemiddelde agent? Met alle respect, ik begrijp dat mensen moeten werken, maar sommigen? De pet valt ze meestal over de oren, broek 2 maten te groot en daar staan ze dan! Boos omdat ze vroeger op school gepest zijn, willen ze nu wraak nemen op de maatschappij en denken dat te kunnen gaan doen door bij de politie te gaan werken (of bij de belastingdienst) Yessss.. Nederlands trots! En na een paar jaar van oefeningen doen denken ze dat ze dirty harry zijn. Ik zag laatst een keer een trainingsfilm (Nee niet gevonden in een videorecorder bij domeinen!!!!) van hoe een aanhouding dient te gaan… mijn hemel! Met alle respect, daar gaan onze belastingcenten heen????
Voordat ze praten over de opleiding van de gemiddelde beveiliger, laten we eerst eens naar het niveau van de politie zelf. Schaam je diep en neem een voorbeeld aan de buitenlandse collega's….