Echter het bekend worden hiervan, heeft een andere oorzaak. Mevrouw werd getapt. Dus niet via M is het bekend geworden maar via de tap.
Zie het als dat jij M belt, en ik zit naast jou. Ik volg het gesprek en ga later bekend maken dat jij hebt gebeld.
Maar goed, hoe dan ook, het is mooi klote. Deze “maas” hebben ze niet voorzien. Al met al had ook zoiets geregeld moeten worden. Want dit is gewoon een lek. Hoe dan ook. En ik vrees ook het einde van Misdaad anoniem. En je hebt gelijk, jij vertelde toentertijd dat er de kans zou bestaan dat ze dit die gegevens op straat komen. Ik ben er toen (furieus of niet ;-) ) van uit gegaan dat je bedoelde dat dat via Misdaad anoniem zou gebeuren, maar dat dit via een tap zou kunnen lekken had ik ook niet kunnen voorzien. Dus ja, jouw achterdochtigheid (of het nu op M zelf was of justitie algemeen) blijkt te kloppen. ;-) Aldus: Lans.
Ik ging te snel naar verzenden zonder het bovenstaande beantwoord te hebben, bij deze. De bovenste alinea klopt, maar neemt mijn punt in de vorige reactie niet weg. Wat betreft de onderste alinea, bedankt, daar is het forum voor, om elkaar op andere gedachten te wijzen. Groetjes v Hyperactief A-P.