bumper klever (dienstwagen A7)

• serine

wel eens over nagedacht dat IK NIET getraint ben..en ik van schrik een ruk aan mijn stuur kan geven?

omdat ik eventueel net mijn rijbewijs heb? en daarmee een gezin met kindertjes in puin kan rijden..?

• serine

dat was dus nu net wat er niet gebeurde…niet geknippert …geen signalen…gewoon ineens erachter en kleven…

had hij even geknipperd had ik wel gemaakt dat ik weg kwam…zou je ook niet denken?

• serine

filmen en auto rijden gaat lastig..

bovendien waren ze zo snel dat je niet eens de tijd had om dat te gaan doen…

maar ze zou het inderdaad moeten doen want je word gewoon voor gek verklaard..

• serine

hoezo?….

verklaar je nader?..het is toch asociaal rijgedrag…waar ieder ander voor van de weg geplukt word?..

als hij haast heeft ..had hij een signaal af kunnen geven…op een 120 km weg..die ook nog eens druk is…

ineens achter iemand zitten en kleven is gewoon LINK…en een van de meest grote irritatie bronnen op de weg…

als er hulpdiensten aan komen met signaal kan ik dat begrijpen…en ben ik zo aan de kant omdat je ze van verre aan ziet komen..nu niet..

de volgende keer heeft ie pech….

• Plukkie

Naja persoonlijk is mijn ervaring dat het dan meestal belgen zijn :)

Als je het niet ziet kan je het gewoon niet weten

Knipperen bedoelde ik btw met groot licht en niet een keer de blauwe aan uit, al zou dat een goed alternatief zijn misschien

Maar slecht als men zo reed, kan gewoon ongelukken veroorzaken (hoeveel haast men ook heeft)

Ook het voeren van signalering zou imo nog geen bumperen rechtvaardigen (art 5 had men toch geen ontheffing he)

Grtz Plukkie

• Plukkie

Heb je even een toelichting gestuurd via de privebrichten

• Plukkie

Ik denk bij de reactie van benniemak:

sar·cas·me het; o bittere, bijtende spot

bron=http://www.vandale.nl/vandale/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=sarcasme

• - Gerard -

http://www.youtube.com/watch?v=BVRBGlaqOWo&NR=1

Is ook gewoon van een particulier hoor. Mag niet, bestaat wel.

• Lans

Sterker nog, als hij er een sirene bij doet, dan ben je wettelijk verplicht om aan de kant te gaan. ;-)

• Reja

Lijklt mij ook logisch, het kan immers niet de bedoeling zijn dat iedereen zelf gaat beoordelen of de geluids- en lichtreclame wel van een hulpdienst afkomstig is.