Zondag a.s. De Vries op SBS6

• Plukkie

Feitelijk zeg je dat als die er maar 10 heeft gevolgd, het nog veel erger kan zijn (peter R kan der maar zoveel volgen)

Als er maar 10 in de gaten zijn gehouden en die gaan al de fout in.

Niet dat ik daarmee de drukte erover wil goed praten, want het is nog steeds geen excuus om zelf ook maar wat te doen

want dat is een punt waar ik me aan kan ergeren bij Wegmisbruikers bv. Mensen die dan de agenten gaan aanspreken om hun gedrag goed te praten.

Grtz Plukkie

• Zorbacop

Stap naar de krant en je hebt gratis reclame voor je programma en weer een hoog kijkcijfer.

• Rob II

Wie weet hoeveel politiemedewerkers Peter R heeft laten volgen om eindelijk die beelden te kunnen krijgen….

• - Gerard -

Het is helemaal niet vergezocht en ook geen weegschaaltje, want Peter R. besteedt er een uitzending aan en daar gaat deze topic over. Alleen maar politiemedewerkers die jij en ik elke dag opnieuw tegen kunnen komen, die asociaal weggedrag vertonen.

• - Gerard -

Ik heb niet het idee dat het KLPD voor 10 van haar medewerkers die de wet aan hun laars lappen de voertuigen gaat voorzien van kostbare apparatuur. Misschien heeft Peter R van wel 50 medewerkers beelden gemaakt en heeft hij een selectie gemaakt. M.a.w., zo kunnen we nog wel een tijdje doorgaan met heen en weer moeilijk doen.

• darknessky2000

Of maak een programma zoals wegmisbruikers, en je scoort hoge kijkcijfers..what's the difference :)

• darknessky2000

En wie weet hoeveel weggebruikers de KPLD heeft moeten volgen om eindelijk die beelden te kunnen krijgen om een programma te vullen? De meeste beelden zijn al een jaar oud.

• ¥ Lotje ­­¥

oké nu je het uitlegd begrijp ik dat van die agenten die achter me reden . Het kan inderdaad zoals je zegt . Maar nu de vraag dan toch weer . Hoe zie jij dat nu met die 3 kilometer te hard . En dat was ook toevallig op televisie van de week dat ze daar een stukje van lieten zien . Men staat bonnen uit te delen( van een paar kilometers te hard) en als ze dan naar huis rijden over de grote weg gaan ze hun boekje zelf te buiten want waar ze 80 mochten reden ze bijna het dubbele ???????? Geen zwaailicht en geen sirene aan . Dus klaar met werken en naar huis . Hoe zie jij dat dan?????

• Reja

Ik vond het ook een aparte zinsnede in verder zeer correct betoog. Het “leden van het publiek” geeft een beetje het “wij” en “zij” gevoel aan. Dat is jammer want juist als politieman kun je (ook in je vrije tijd) figuren die de moedwillig asociale verkeersovertredingen plegen aanpakken.

• Reja

Doen ze bij Boer zoekt Vrouw ook.