ja tuurlijk….maar dat heeft niets te maken met gezag…
heb ik gezag…als de kinderen meteen de snoeppot leegstelen als ik de kamer uit loop? NOT
Nope, ben daar in de jaren ' 60 mee opgegroeid met deze “mentaliteit”..dus is niet van deze tijd, o ja, en mijn ouders zijn nog steeds
geweldig trots op mij, en ik op hun.
Kinderen die hun ouders verrot schelden, of ouders die hun kinderen slaan/mishandelen….dat is de huidige mentaliteit.
Men kan niet gewoon communiceren met elkaar… hun ego-gedrag (respect ?) is vele malen belangrijker.
Het woordje “respect” heeft tegenwoordig een totale andere invulling gekregen.
Niet mijn ideale minister maar op dit punt heeft ze gelijk. Een quotum kan geen kwaad anders sluipt er iets teveel vrijblijvenheid in sommige onderdelen van het handhavende werk. Vooral de handhaving onder fietsers vind ik onvoldoende. Door slechte richtlijnen voor het opstellen van politiejaarrapporten, verantwoordelijkheid van dezelfde minister, is het ook niet na te gaan hoeveel hiervoor geschreven wordt, maar het is in ieder geval te weining.
Het zou de politie zeker meer gezag onder de jeugd opleveren waaraan het toch vaak schort, als ze deze wat vaker laat afstappen.
Als de Telegraaf- of nu.nl-lezer zijn zin krijgt stijgt het aantal jaarlijkse verkeersdoden met 100 of meer en worden er zeker niet meer misdrijven opgelost. Hun inzichten komen voort uit frustraties en mediagegil, en zijn hier terecht al ettelijke malen afgebrand.
Er is geen onderdeel van het politiewerk waarmee zoveel levens gered worden, wat zo objectief en dus rechtvaardig wordt toegepast en dat dus ook het meeste respect afdwingt, in ieder geval bij mij.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?