Bonnen schrijven levert gezag op

• serine

zo is dat

• serine

ik denk dat er toen meer geslagen werd dan nu…

en dat dat de reden is waarom jongeren tegenwoordig een nog grotere bek hebben…want niemand kan ze wat maken…

de overleg cultuur heerst..

je scheld je ouders uit…en je ouders vertellen jou dat dat niet netjes is…en in het ergste geval moet je even naar je kamer…en als je daar geen zin in hebt loop je gewoon naar buiten…geen ouder die je nog wat maakt tegenwoordig..

en volgens mij kom jij niet uit de jaren 60 anders had jij wel anders geweten….>:D<

• hetIsMij

lonen omhoog ?? :S

Dan mag de beastingbetaler eerst wel eens zien wat er voor dat geld gedaan wordt. (op straat en niet in een suf rapporttje)

Ik heb geen idee wat oom agent alemaal aan het doen is, maar de burger helpen is het iig niet. Het idee wat heerst (en ook bij mij) is dat men vooral bezig is om de staatskas te spekken.

Dit topic is het ideale voorbeeld, en versterkt enkel deze gedachte.

Hogere lonen en respect ??? waar is dat aan verdient dan ?

• hetIsMij

Door simpelweg je taak uit te voeren.

• Reja

Agenten verdienen wat mij betreft een hoger loon omdat zij alle ellende en rottigheid die in onze maatschappij voorkomen mogen gaan aanpakken. Omdat zij hulp verlenen aan hen die dat behoeven en omdat zij bonnen schrijven voor medeburgers die zich niet aan de wet- en regelgeving houden die wij in dit democratische land met elkaar hebben afgesproken. Daar heb ik graag wat extra belastingcenten voor over. Je hebt écht geen vergrootglas nodig om te zien wat agenten allemaal doen, dagelijks terug te vinden in de media als je het niet zelf op straat ziet.