Dat valt ook wel mee, als daar gecontroleerd wordt dan doet 99 van de 100 keer een ploeg uit het wijkteam dit, en die hebben één auto met daarin een ontheffing.
Bovendien is de laad en loszone veel groter dan 1 personenauto. Als jij daar niet bij past ligt dat niet aan die ene politieauto.
Maar ik betwijfel sterk als ze daar een voetgangerscontrole doen of ze in het centrum (Eendrachtsplein) een auto meenemen.
Degene die daar illegaal gebruik maken van die laad en loszone op de Meent is het WTC.
Die laten hun aannemers gebruik maken van deze plek als ware het een eigen parkeerplaats van het WTC.
Tot en met permanent geplaatste puincontainers aan toe.
Jouw voorbeeld is dus ook zo'n voorbeeld van politie afzeiken.
Ik zeg niet dat het nooit voorgekomen is of nooit meer voor zal komen dat er een politieauto staat, maar altijd: echt niet.
En ik ben niet heel knap en ook niet heel lelijk. En of je je auto weghaalt als dat gevraagd cq gevorderd wordt is aan jou.
We beginnen te ‘onderhandelen’ bij 90 Euro (R395: gevaar en/of hinder op de rijbaan veroorzaken),
de volgende wordt (E320a: niet voldoen aan vordering van toezichthouder) à 150 Euro.
En vroeger of later ga je me of heel kanp vinden of heel lelijk.
Dan mag je zelf kiezen, maar wedden dat die bak van je van die plek af gaat? 8-)