parkeren op stoep/fietspad door politie auto

• Nog steeds Dennis

ron2 Schreef:

——————————————————-

> Zeg ook niet dat alle agenten dit gedrag vertonen,

> maar die paar die dit doen zorgen wel voor veel

> ergenis.

> Mvrg Roland

Alleen bij mensen die graag met het vingertje naar een ander wijzen, de rest zal het een biet zijn.

• Reja

Gezien het feit dat het bureau om de hoek zit, kun je er van uit gaan dat het een goede broodjeszaak betreft.

• Planner

Lans

We hebben in de noodhulp geen pauze

Volgens mij bestaat er ook nog zo iets als een ATW en een LAR. En nu kan het zijn dat er in jouw regio iets fout gaat, maar als het goed is heb jij in de noodhulp gewoon een half uur betaalde pauze. Maar inderdaad, als er dan een spoedklus is dan gaat die natuurlijk wel weer voor!

• Lans

Ja klopt, betaalde pauze. Ik had beter kunnen schrijven: “Geen geplande pauze, zie maar wanneer je je broodje eet” :D

• Planner

Als het goed is wordt ook een betaalde pauze in de noodhulp gepland. maar inderdaad zal het in de praktijk inderdaad wel gaan zo gaan, dat wanneer het uitkomt je even ergens snel (al dan niet parkerend op de stoep), een broodje haalt. Maar dat is alleen niet echt de bedoeling, het is namelijk de plicht van de werkgever om er voor te zorgen wat een werknemer een pauze daaadwerkelijk kan genieten!

• Rob II

Motorfietsen dienen net als auto's gebruik te maken van de rijbaan. Motorfietsen mogen dus (voor de Wet) niet op het trottoir geparkeerd worden.

Het parkeren van een motorfiets op het trottoir wordt echter, zolang dit geen hinder oplevert voor de gebruikers van het trottoir gedoogd.

• Rob II

Yep, doch als niet meer (bevoegd) personeel is dan kan dus niemand de noodhulp voor dat half uurtje overnemen en is het gewoon (als je maazel hebt) hap slik weg en rijden maar weer.

• ¥ Lotje ­­¥

Hoi

Dacht het ook ja . nou dan stuur ik die poes ;) van de vorige topic er maar op af om langs zijn broekspijp (met zijn scherpe nageltjes) ;) maar te klimmen………..

• KlaasVaak

Dat valt ook wel mee, als daar gecontroleerd wordt dan doet 99 van de 100 keer een ploeg uit het wijkteam dit, en die hebben één auto met daarin een ontheffing.

Bovendien is de laad en loszone veel groter dan 1 personenauto. Als jij daar niet bij past ligt dat niet aan die ene politieauto.

Maar ik betwijfel sterk als ze daar een voetgangerscontrole doen of ze in het centrum (Eendrachtsplein) een auto meenemen.

Degene die daar illegaal gebruik maken van die laad en loszone op de Meent is het WTC.

Die laten hun aannemers gebruik maken van deze plek als ware het een eigen parkeerplaats van het WTC.

Tot en met permanent geplaatste puincontainers aan toe.

Jouw voorbeeld is dus ook zo'n voorbeeld van politie afzeiken.

Ik zeg niet dat het nooit voorgekomen is of nooit meer voor zal komen dat er een politieauto staat, maar altijd: echt niet.

En ik ben niet heel knap en ook niet heel lelijk. En of je je auto weghaalt als dat gevraagd cq gevorderd wordt is aan jou.

We beginnen te ‘onderhandelen’ bij 90 Euro (R395: gevaar en/of hinder op de rijbaan veroorzaken),

de volgende wordt (E320a: niet voldoen aan vordering van toezichthouder) à 150 Euro.

En vroeger of later ga je me of heel kanp vinden of heel lelijk.

Dan mag je zelf kiezen, maar wedden dat die bak van je van die plek af gaat? 8-)

• serine

mijn zal t dus zon biet zijn..

als ik in elkaar geslagen word door een mafkees…vind ik het prettig..dat waneer de politie gebeld word..ze er ook het liefste meteen zijn…en dat ze niet eerst even tien minuten naar hun auto moeten lopen…(omdat ze toevallig net even pauze hadden…) maar wel het dichtste in de buurt zijn..

ik vind het fijn…als jullie dan in een keer in jullie auto kunnen springen om mij te redden…:D

dus zet m maar vrolijk half op de stoep half op het fietspad..mensen die daar lopen kunnen er wel langs heen…je mag aan nemen dat die hun ogen ook open hebben terwijl ze vooruit kijken..

en trouwens…ik heb mijn auto vandaag ook voor een hek met een ketting erom gezet,2 minuten…om even olie bollen te kopen voor iemand…en ik had geen zin om 10 min heen en 10 min terug te lopen naar dat enorme parkeerplaats…

ik wed dat hij bekeurings waardig was…maar ik was in een fractie weer weg en was niemand tot last..en kon hem zo weg halen want had hem in zicht.

mensen zijn blind…niemand ziet mijn auto staan…

maar ohw ohw als het een dienst wagen is?….maar ze zijn zo blind…dat ze zelf niet kunnen bedenken waarom die daar zou kunnen staan…

het barst van ze zeikerds in nederland..volgens mij brengt zon geparkeerde wagen geen gevaar dus waar hebben wij het eigenlijk over?