politie wil aangifte niet opnemen

• serine

Dank u wel

de klacht is ingediend..

de advokaat zit er bovenop.

dit is niet mijn zoon..het is de zoon van een goede vriend van mij.

• Hampie

Ik krijg een beeld van een bezem die een straatje wil schoonvegen.(td)

• Sven

Neem aan dat je de afloop ook op dit prikbord neerzet. Lijkt mij dan wel zo netjes. (ongeacht de afloop)

• KlaasVaak

serine Schreef:

——————————————————-

> het is niet aan mij om met jou over deze zaak te discuseren..

> en of het rammeld bepaald een rechter wel..

Wie is er begonnen met speculeren?

wie speculeerde er

-dat de politie het wel gedaan moest hebben want zijn schoenen waren schoon en zijn sokken niet?

-dat het niet aan hemzelf te wijten was (uitlokking/verzet) omdat hij hemofiliepatiënt is?

• mwb

“het is niet aan mij om met jou over deze zaak te discuseren.. ”

Maar je zet het wel hier op het prikbord.

En dat bedoel ik dus met: “Begin er dan ook niet over.”

Ik heb zwaar de indruk dat je wat snel hier een item hebt geplaatst, en nu er achter bent gekomen dat de zaak toch iets anders in elkaar zit.

Als dit echt zo schokkend was geweest hadden we het lang in de krant gelezen.

• serine

nee hoor de zaak is nog onveranderd kwa verhaal..en bewijs..

maar het gaat niet mijzelf aan dus even einde discussie..we komen er nog op terug als het anders is goed? ;)

• serine

ik heb een beeld van een jongen die totaal onder het bloed zit van top tot teen…en nu onder de blauwe striemen overal..ook op zijn rug

• Leviathan

Goed gehandeld Serine om zo met een advocaat aangifte te doen (van zware mishandeling neem ik even aan) tegen desbetreffende agent(en).

Ze houden elkaar toch de hand boven het hoofd.

Ik ben benieuwd naar de afloop of de OvJ er iets mee zal doen.

• serine

daar ben ik ook benieuwd naar ja..

• mwb

Serine,

Het is voor mij niet meer te vogen.

1. Je begint dit hele topic met de zin “Zoon van iemand (niet de mijne) wordt opgepakt”

2. Nu wil je de discussie sluiten met de zin “maar het gaat niet mijzelf aan dus even einde discussie”

Dus het argument waarmee je het topic start, gebruik je net zo makkelijk om het te sluiten!!

Als het waar zou zijn snap ik niet waarom we dit niet op de voorpagina van alle kranten hebben gezien.

In Nederland is het zo dat, als je als bewaarder/agent een arrestant op deze manier zou mishandelen, er terecht een straf of ontslag op volgt.

Als ik google op ‘arrestant mishandeld’ zie ik Birma, New York, Suriname, Los Angeles, een sturmbahnfuhrer, en 1 verhaal uit 1994 waarbij de politie zelf een onderzoek laat instellen naar een eventuele mishandeling.

Kun je mij dat uitleggen?

Van al die getuigen zal er dan toch wel iemand zijn die een krant op belt, waardoor het verhaal in een krant komt?

En is er inmiddels aangifte gedaan en waar?