politie wil aangifte niet opnemen

• Hampie

Nou je kan zo de tweede kamer in.

• KlaasVaak

dat jij je niet ook hebt gemeld in deze zaak met je ervaringen is een gemiste kans

• Reja

Een politieman heeft mij ooit geleerd dat je niet alleen naar de bewijzen moet zoeken, maar ook mogelijkheden moet uitsluiten. As ik deze componenten op jouw informatie loslaat, dan rammelt het verhaal aan alle kanten. Ik zou niet met de vinger naar de politiemensen van dit bureau durven wijzen, ondanks dat ik de mogelijkheid van onregelmatigheden niet uitsluit. Maar, het ziet er niet naar uit.

Overigens kunnen “wij buitenstaanders” ons veelal geen voorstelling maken van de bizarre en zeer merkwaardige situaties die politiemensen in hun loopbaan meemaken. “Niets is wat het lijkt en ik geloof alleen datgene wat ik niet met mijn eigen ogen heb gezien”, sprak eens een rechter.

• mwb

Oke dan,

De jongen is aangehouden, zonder verwondingen in de auto gezet.

Het is is standaard dat een verdachte zijn juwelen, schoenen en jas uit moet doen voordat hij de cel in gaat, logisch dus dat die naderhand schoon zijn.

En dan komt er een ambulance die hem gewond uit de cel haalt.

dat verhaal is duidelijk….

Maar dan zijn er dus 2 mogelijkheden:

- hij heeft zich zelf verwond

- een ander heeft hem verwond.

Waarin zie jij nu het bewijs ( de feite spreken voor zich, zeg je) dat het mogelijkheid 2 is.

Het kan toch net zo goed mogelijkheid 1 zijn?

Dat kan niet jouw ervaring zijn dat op dat buro al eens eerder iemand is mishandeld, want met hetzelfde gmnak kun je stellen dat de jongen ook al eens eerder zal zijn gevallen en daarbij hevige bloedingen heeft gekregenen.

Dat is geen bewijs, maar een veronderstelling.

• KlaasVaak

Reja schreef:

"Niets is wat het lijkt en ik geloof alleen datgene wat ik niet met mijn eigen ogen heb gezien", sprak eens een rechter.

Daar hebben we er teveel van hier in NL >:D<

• Reja

Inderdaad !

• serine

het laatste nieuws is dat het nu in onderzoek is.

we zullen wel horen wat er rammeld

• KlaasVaak

nee, “we zullen wel horen OF er wat rammelt”

• serine

ja of zo…

we wachten het af en we horen het wel..

in die tussen tijd…zorg ik er maar voor dat ik niet word opgepakt..:D