iemand opsporen

• azalaia

Waar moet ik zijn om iemand op te sporen in Duitsland Rostock die van de aardbodem lijkt te zijn verdwenen.

Ik heb een telefoonnummer, e-mailadres, straat maar zonder huisnummer en ik weet zijn geboortedatum.

We waren echte maatjes een jaar lang in ons penpal e-mailcontact en dit is nu abrupt verbroken…

Mobiele telefoon wordt al maanden niet opgenomen maar is niet afgesloten, e-mails worden niet beantwoord vanaf 28 januari 2010 m.a.w. ik maak mij grote zorgen.

Begin februari was er geen trein-verkeer tussen Hamburg en Rostock vanwege extreem winterweer, mogelijk is er iets vreselijks gebeurd in die regio met hem door de gladheid en leeft hij niet meer, maar hoe kom ik hier achter?

Waar kan ik terecht om hier meer van te weten te komen.

azalaia

• De Enige Echte Fritsie

Ik zou het via een consulaat/ambassade proberen.

En rekening houden met het feit dat de “liefde” misschien nog maar aan 1 kant bestaat…..

mzzl,

Frits.

• - Gerard -

In de gemeente waar de persoon woonachtig is lijkt mij.

• Lol

Een paar keer bellen met een onbekend telefoonnummer, wil ook nog wel eens helpen, of contact proberen op te nemen met een ander mail adres.

• serine

tros vermist..

• KlaasVaak

Uhh de politie uit die woonplaats?

En hen verzoeken uw bezorgdheid en het verzoek om contact op te nemen over te brengen.

• azalaia

We hadden een leuk penpal contact en niets wees erop dat hij dit contact niet meer leuk zou vinden.

Ik bel hem zowel met nummer identificatie als wel zonder, en ook via een vaste telefoon bij iemand die geen identificatie verzend, maar dat maakt niks uit.

Zijn telefoon gaat over maar er wordt niet opgenomen, dus dan zou de batterij nog steeds niet leeg zijn bedenk ik mij nu ineens.

Ik heb al 2 instanties aangeschreven waarvan er één een universiteit is en in de zelfde staat ligt, en die ander is een recycling bedrijf in de buurt waar hij mogelijk zou kunnen werken, (hij werkt in een recycling bedrijf maar ik weet de naam niet) maar van beide (nog) geen antwoord.

Dan is er nog de plaatselijke politie die ik zou kunnen aanschrijven, maar daar wacht ik nog even mee.

Ik schrijf in het engels, want ik kan geen woord duits.

Bij de eerste 2 bedrijven heb ik 2 foto's van hem meegestuurd in de hoop dat hij wordt herkend en voor de zuiverheid van mijn bedoelingen en vraag om mij te helpen zoeken, ook nog een foto van mijzelf.

azalaia

• azalaia

tros vermist…is dit ook voor vermisten in het buitenland?

azalaia

• azalaia

Serine, dit is een goed idee, heb ik zojuist gedaan met foto's en al. Nu maar even afwachten.

Bedankt voor deze tip (tu)

azalaia

• BennieMak

Zoals Frits ook al aanhaalde, vele mensen hebben tegenwoordig niet eens het fatsoen om een contact te verbreken met een simpel bericht. Het resultaat (of de bedoeling) kan zijn dat de ander zich suf piekert. Remedie daartegen is te bedenken dat iemand niet zomaar van de aardbodem verdwijnt, en als datgene is gebeurd wat jij vreest, er niets aan te veranderen is. Dus zinnen verzetten.

Succes