iemand opsporen

• KlaasVaak

hoeveel geld heb je geleend aan hem >:D<

• azalaia

Nee, nooit ontmoet, alleen een e-mailcontact. De planning was wel elkaar een keer te ontmoeten maar hier zijn nog geen afspraken over gemaakt. Ik gok niet, hou niet van gokken over mensen. Ik ga er vooralsnog vanuit dat er iets is gebeurd waardoor hij niet meer kan reageren. Hoe het werkelijk zit komt nog wel een keer uit de verf.

Ik ben absoluut NIET een naïef type mocht ik misschien die indruk wekken… en als ik belazerd zou zijn dan is het enige dat ik heb verloren een e-mailcontact, niets meer of minder.

azalaia

• serine

je kunt ook een tent mee nemen…ik lig regelmatig met mijn 2 honden in een tent in duitsland…dat kan je natuurlijk zo duur maken als je zelf wil…ik ga echt niet iedere keer een hotel betalen hoor..(en geloof mij…ik heb 2 flinke honden…)

als ik mij zorgen zou maken om ene vriend en ik had het adres…dan ging ik…desnoods volgende maand..en zorgde ik dat ik wat opzij zou zetten voor de reis..

ik heb dat trouwens een keer gedaan…(ook niet veel geld toen…woonde op kamers en had een rot baantje…

ik ben op de bonnevoi van de kop van noord holland naar tilburg afgereist.,..ik heb een platte grond gekocht en ben gelopen door die stad gezocht naar de desbetreffende straat…ik ben blij dat ik dat toen heb gedaan…de persoon was thuis maar zwaar in de put en depressief…iemand die wel wat ondersteuning kon gebruiken en even op de voeten gezet moest worden.

ik ben blij dat ik dat toen toch gedaan heb..van die paar kwartjes die ik verdiende..ok toegeven ik at de rest van de week alleen nog maar brood…maar ik hield er wel een goed gevoel aan over.;)

(je kan in duitsland ook een ferienhaus huren he…die zijn er al voor heel goedkoop…

ik had er een met kennels voor mijn honden voor 40 euro per nacht.

• BennieMak

Inderdaad, het is positief bedoeld. Zou best wel eens zo kunnen zijn dat als zijn huidige contact verbroken is, hij plotseling weer ten tonele verschijnt met een geweldig verhaal…:D

• BennieMak

Moet even denken aan een Murt Mossel en zijn ‘kan niet kiezen’ mentaliteit…:D

• BennieMak

Heb jij weer gelijk in!

• azalaia

Nou, jij bent van de avontuurlijke…:), mijn 2 honden zijn niet geschikt om mee te nemen, en Rostock is met de trein 12 uur reizen of zo. Ik spreek geen woord duits en vaak willen duitsers geen engels spreken.

azalaia

• daniel

azalaia ga naar het vligveld schiphol neem een vlugt naar rosctok een neem iemand mee zoalz rueshce mee naar zijn hius als hij aanwijzingen vind kan een politie hond hem vinden