iemand opsporen

• serine

ja..

• serine

nou hoezo…soms verwateren contacten gewoon…of je staat er niet bij stil dat je die ene persoon je nieuwe adres niet hebt door gegeven..misschien is hij gaan varen en daarom niet bereikbaar?

of…verliefd…en nooit thuis…of is hij met haar hokken…kan allemaal…

en misschien is er iemand die daarvan weet en hem even een seintje geeft dat hij gezocht word…

en misschien is hij er inderdaad niet meer..maar dan is er ook iemand die daarvan weet..

gemeentes werken niet makkelijk mee…en als de politie hem heeft opgepakt gaan ze jou dat ook niet vertellen..

en dan is vermist gewoon een goed hulpmiddel

ik ben ook wel eens gezocht op die manier…(terwijl googelen makkelijker was geweest want ik heb gewoon een hyves..:D

• KlaasVaak

kro spoorloos? (of is dat alleen voor familie?)

• BennieMak

Serine, wat wil je hiermee zeggen?

• Sven

Even via internet de straat opzoeken en dan kijken hoeveel huisnummers er zijn. Ergens in het midden iemand aanschrijven met de foto erbij. Wellicht biedt dat uitkomst.

• KlaasVaak

Dan zou ik een telefoonboek pakken en familie in die straat, stad of gemeente proberen te vinden.

Of het politiebureau uit die buurt een brief sturen (desnoods in het engels)

Ipv een willekeurig persoon aan te schrijven.

Iedereen denkt nu aan een misdrijf, misschien heeft hij een nieuwe liefde?

Leuk als dan de straat of je werkgever zich erin mengt.

Of als je buren weten dat je nog een ‘vriendinnetje’ hebt.

Daarvoor zou ik officiele instanties de voorkeur geven om te benaderen.

Zij zijn ook de enige die met zekerheid iets kunnen zeggen over zijn verblijfplaats en of hij nog in leven is (om maar even het ergste erbij te halen).

• azalaia

Dat heb ik al gedaan, aan een universiteit die in dezelfde straat ligt mèt 2 foto's van hem maar nog geen antwoord, nu ruim 10 dagen geleden.

azalaia

• azalaia

Ik moet het gewoon afwachten, het enige dat ik nog kan doen is de politie een brief schrijven, ik weet het adres, telefoonnummer en e-mail hiervan.

Ik kan alles vinden behalve hem…We hadden een leuke correspondentie, meer niet, dus als hijdit niet meer wilde had hij dit gewoon kunnen zeggen, niks aan de hand, maar dat zou hij, voorzover ik hem ken, wel gedaan hebben, maar hij vond het contact juist heel prettig enniets leek erop dat hij wilde stoppen. Daarom denk ik ook aan een ongeluk, maar wie weet is het toch heel anders en vroeg of laat kom ik dit wel aan de weet door toeval…

azalaia

PS bedankt voor alle reacties en als ik iets méér te weten ben gekomen, dan zal ik dit zeker hier melden in een up-date.

• - Gerard -

Ik zou bijna zeggen; “Om wie gaat het, zoeken wij hem wel even”.

Van de Tros (Vermist) zul je wel helemaal niks horen want de persoon is niet vermist maar jij kunt er geen contact mee krijgen. Dat maakt iemand nog niet vermist.

• azalaia

Ik weet het, het is ook meer ‘'opsporing verzocht’'. Hij kan ook in een ziekenhuis liggen of hij zit (tijdelijk) in een ander land, zijn thuisland Ghana bijvoorbeeld, maar dan had hij dit mij wel verteld.

Als jij hem wil opsporen dan mail ik wel zijn foto's door naar jouw e-mailadres en nog wat andere gegevens en wie weet hoe ver je komt…:)

azalaia