Ik bedoel eigenlijk: ‘'uit het oog verloren’' dat is de juiste benaming en niet vermist…
azalaia
Even alle gekheid op een stokje: je bedoelt het toch wel positief hoop ik echt, ik vind eigenlijk dat je hier geen flauwe opmerkingen over kan maken al vond ik dat ik dit maar met een ‘'knipoog’' reactie moest beantwoorden.
Deze man werkt al 17 jaar bij hetzelfde bedrijf, spreekt vloeiend duits, frans, engels en allerlei afrikaanse talen en heeft de universiteit doorlopen, dus graag een beetje respect…
azalaia
Rostock ligt niet naast de deur, en een weekendje hotel + trein cq vliegtuig is niet goedkoop. Hier komt nog bij dat ik geen oppas heb voor mijn 2 honden op zo'n korte termijn en voor een asiel moeten ze 2 weken van te voren volledig zijn ingeënd en dat kost ook nog eens 150 euro voor 2 honden exclusief asielkosten.
Ik ben net verhuisd, al een voorchot op mijn nog te ontvangen vakantiegeld genomen en ik ken de buren niet goed en mijn 3 kinderen hebben allemaal een fulltime baan.
azalaia
Azalaia,
Uit je openingsposting:
>>> We waren echte maatjes een jaar lang in ons penpal e-mailcontact en dit is nu abrupt verbroken… <<<
Als ik het goed begrijp heb je hem dus nog nooit ontmoet?
Nu schrijf je:
>>> Deze man werkt al 17 jaar bij hetzelfde bedrijf, spreekt vloeiend duits, frans, engels en allerlei afrikaanse talen en heeft de universiteit doorlopen, <<<
1. OF er is inderdaad iets mis,
2. OF je bent verschrikkelijk belazerd.
Je krijgt van mij het voordeel van de twijfel, maar ik gok op 2.
T.C.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?