doen we het dan zó slecht?

• BennieMak

Gut oh gut, ik zie de gezichten van UWV al voor me wanneer ik vertel ontslag te hebben genomen omdat de politie het nodig vond om mij te flitsen omdat ik 55 km/u reed op een weg die zich leent voor 80 km/u…Overdijven is ook een vak (of schrijf je dat als vaak)? :D

• wim76

@Gerard, je vergeet alleen een ding.

Er is niemand die een timmerman gaat vertellen hoe hij zijn werk moet doen. Maar blijkbaar weet iedereen wel hoe de politie haar werk moet doen.

Ook iets waar je verschrikkelijk moe van wordt. Naief Nederland ten top.

• serine

de beste stuurlui staan toch altijd an wal?

moet je dat soort gasten horen tijdens een voetbal wedstrijd..

geen mens heeft het tallent om in zon team te komen…maar ineens weten ze allemaal hoe er gevoetbalt moet worden..:D

en het staat zoooooooo zielig…:D

• - Gerard -

wim76 Schreef:

——————————————————-

> @Gerard, je vergeet alleen een ding.

>

> Er is niemand die een timmerman gaat vertellen hoe

> hij zijn werk moet doen.

Tuurlijk wel. En als hij zijn werk niet goed doet wordt hij ontslagen. Of hij komt nergens meer aan de bak.

> Maar blijkbaar weet iedereen wel hoe de politie haar werk moet doen.

Tsja, het is net als met het nationale voetbalelftal. 16 Miljoen bondscoaches en maar 1 nationaal voetbalelftal. We kunnen dat nationale 11-tal wel ontslaan maar dan hebben we nks anders, net zoals met de politie.

> Ook iets waar je verschrikkelijk moe van wordt.

Maar, zoals ik al zei: de politie bemoeit zich ook met iedereen, en ja, dan bemoeit iedereen zich met de politie.

> Naief Nederland ten top.

Ik geloof dat jij nu degene bent die naïef is.

• wim76

Ik wordt betaald om nieuwsgierig, bemoeierig te zijn vwb de openbare orde, handhaven van de rechtsorde etc..

En dat wordt al snel vertaald als bemoeierig zoals jij het zegt.

Als mensen zich nou een de regels houden hebben ze geen last van me, simpel as it is.

Maar als men dat niet doet, verdienen ze toch een beetje aandacht. :)

• - Gerard -

wim76 Schreef:

——————————————————-

> Ik wordt betaald om nieuwsgierig, bemoeierig te

> zijn vwb de openbare orde, handhaven van de

> rechtsorde etc..

Ja, en?

> En dat wordt al snel vertaald als bemoeierig zoals

> jij het zegt.

Ik zeg dat de politie zich nu eenmaal overal mee bemoeit ……. en daar is niks mis mee want dat moet de politie ook.

> Als mensen zich nou een de regels houden hebben ze

> geen last van me, simpel as it is.

Dan hebben ze geen last van jou en jij hebt geen baan meer.

> Maar als men dat niet doet, verdienen ze toch een

> beetje aandacht. :)

Ja hoor, en nogmaals, niks mis mee.

• wim76

Ach ja, wordt weer welles nietes spelletje met alles quoten wat een ander zegt. Leest zo leuk.

Quote jezelf even, jij heb gezegd “iedereen” niet “overal”. :)

• - Gerard -

Ook prima. ‘De politie bemoeit zich overal met iedereen’. En daar is, wat mij betreft, Wim76, niks mis mee. Maar ….. omdat de politie zich overal met iedereen bemoeit, bemoeit iedereen zich ook overal met de politie. Dat is het logische gevolg.

• wim76

En dat is het nou juist, niet “iedereen” bemoeit zich er mee. Dat zijn vaak de figuren die recentelijk een boete hebben gehad of dat ze in contact met de politie zijn geweest voor iets wat ze natuurlijk niet/nooit gedaan hebben. Om het maar niet van de mensen te hebben die zich gedragen als toetsenbord ridder of alles weten uit hun “holy bible”, lees Telegraaf, en daar hun mening op baseren.

De rest die een goede ervaring hebben met de poltiie hoor je niet.

• KlaasVaak

En dan nemen we nu het begrip ‘kennis van zaken’ mee in deze discussie…