Wel geweld/geen geweld?

• Arie

Staat daar het onderzoek in over de 1 mei betoging?

• BennieMak

Daar staat in het antwoord op KlaasVaak zijn verzoek!

• Arie

Nee, want die vraagt naar het resultaat van een evt. onderzoek naar de 1 mei betoging.

• BennieMak

Nee, daar heb ik zelf naar gevraagd op 22/08/2010 11:10 en helaas nog geen antwoord op gekregen.

• KlaasVaak

je bedoelt die site waar iedereen kon reageren en waar iedereen zijn eigen beroep kon invullen

en waar nul komma nul controle op de invoer is

en dat dan gebruikt wordt om politiek mee te bedrijven

nee, dat biedt hoop voor de toekomst

erg betrouwbaar

ik ben benieuwd hoe jij gereageerd zou hebben als een agent zulk soort argumenten als ‘bewijs’ voor een stelling van hem zou gebruiken

• BennieMak

Waarschijnlijk doel je op de website politieknuppel.nl (en als het niet zo is dan hoor ik het wel). Dus je zegt dat de beweerde klachten van agenten valselijk zijn. Ook interessante vraag: Wat gaat er gebeuren met de agent die openlijk protesteert tegen de ingeslagen weg die zero-tolerance schijnt te heten?

Laten we ook nog even vaststellen dat jij nog niet hebt geantwoord op mijn vraag van 22/08/2010 11:10.

• KlaasVaak

Ja politieknuppel, wan daar komt jouw info toch vandaan? Daar gaat dat artikel over.

Ik zeg dat de indentiteit van de reactie op politieknuppel.nl, in elk geval de juistheid van de beroepsopgave, niet gecontroleerd kan worden/is geworden.

Maar dit wordt wel als waar aangenomen en wordt uitgedragen alsof het een feit is wat allerminst zeker is.

Ik had kunnen reageren uit naam van mijnheer Aboutaleb of Bonte of uit jouw naam, en wat zegt dat dan?

'de agent die….' welke?

Er wordt gesproken van 5 agenten, op 6.000 in Rotterdam-Rijnmond dat is minder dan 0,1 % (hoezo representatief, hoezo gedegen onderzoek, er staat nog niet eens vast dat die 5 echt agent waren)

Of wacht, het was een site waar iedereen op kon reageren, dus 5 agenten op ca. 55.000 agenten in NL, dat is dus minder dan 0,01 %

En ach, het is niet verboden een eigen mening te hebben, zelfs niet bij de politie.

Het is hoe je ermee omgaat en hoe je het je werk laat beïnvloeden.

• BennieMak

Hoe zit het dan met jouw beweringen? Moeten wij die klakkeloos aannemen voor waarheid omdat jij KlaasVaak heet!?

• KlaasVaak

Nee hoor, doe ermee wat je wilt.

Maar datzelfde geldt voor jouw beweringing hier ;-)

Verschil tussen mijn beweringen en die van Arno Bonte is dat ik niet poog er politiek mee te bedrijven of wet of regelgeving mee probeer aan te passen

Evident verschil lijkt mij