ook daar zijn aanhoudingen verricht
Over het beweerde geweld met deze stokken kan ik vooralsnog niets vinden. Ook mensen die al sinds jaren deelnemen aan deze 1 mei demonstraties kunnen zich daarvan niets herinneren. Kun jij mij daar een verwijzing naar geven?
Tsja een demonstratie zonder spandoeken, vaandels en daardoor het gebruik van stokken. Ik denk dat geen enkel, in een democratie wonend mens zich kan voorstellen hoe zo'n demonstratie eruit ziet. En tegen zo'n absurde maatregel kun je ook demonstreren, door deze ‘stokken’ niet in te leveren en dus bewust de opgelegde regels geweldloos te overtreden…
Is volgend jaar de overweging bij het wel/niet afgeven van de vergunning dat lieden dit jaar zich verzet hebben!?
Aangaande de verheldering: Wordt door de agenten in de overweging om wel/niet te handhaven een inschatting gemaakt van de hoeveelheid tegenstand die de burger(s) zouden kunnen leveren?
Het jaar daarvoor was de demo uit de hand gelopen, o.a. door het gebruik van de stokken.
Dus waren de stokken dit jaar niet toegestaan.
Dat wisten de demonstranten.
Er werden toch stokken meegenomen.
Wie provoceert er hier nu?
De demonstranten dus, en niemand anders.
Dat snapt elk kind dat normaal kan nadenken en waarvan de hersens nog niet door linkse nietsnut gedachten zijn beïnvloed.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?