Filmpje vechtpartij/aanhouding in bus

• KlaasVaak

ik wist zijn naam niet en heb hem omschreven

en wie respect toont zal respect krijgen

en ik kan niet zeggen dat hij respectvol naar de omgeving is/was

dus ik heb slechts mijn niveau aanpast aan dat van hem

waar blijft je ongenoegen over zijn optreden in deze?

• Hampie

Tot er eens iemand wakker word en ze aanpakt::o

• Hampie

KlaasVaak Schreef:

>

> En die blonde kraai was waarschijnlijk tegen mijn

> elleboog opgelopen, of de achterkant van de lange

> wapenstok. 8-)

Ik kan me voorstellen dat deze dame bang was toen die HG met z'n hond de bus inkwam, iets wat niet echt een slimme actie was. Gezien de kleine werkruimte moest hij z'n hond “zetten” en dat had ook verkeerd kunnen uitpakken dat de hond zou overpakken in een been van of een collega of passagier.

• Peter R

misselijk makend deze reactie

mijn zoon is licht getind hij maakt dat dagellijks mee in het openbaar vervoer ondanks zijn ov kaart die zeer uitvoerig beken wordt en heel toevallig is hij hoog tot zeer hoog begaafd en niet op zijn bekkie gevallen maar zit er een meid met grote tieten dan staan die hufters te gluren langs hun nek naar hun navel en dat mag wel

peter

• rijsbergen

Mag ik vragen welke reactie u nu precies misselijkmakend vind?

• wim76

Hoef jij niet bang voor te zijn, de hond heeft meer hersenen (gebruikt er meer tenminste) dan de meeste mensen in de bus.

• Hampie

Nou ik heb in 30 jaar politiehonden africhting wel andere dingen zien gebeuren.

• wim76

Zet dat is af tegen wat je in die 30jaren mensen heb zien doen ;)

• - Gerard -

Zo is dat Wim76, ook gewoon het ooggetuigeveslag niet lezen en hier de betweter uithangen.

Wat schrijft de ooggetuige namelijk: 'en toen zag ik de agent die naast de beveiliger bij de deur stond zijn hand wegtrekken - er zat bloed op en een bijtafdruk, de hond had hem geraakt'

• Hampie

Ja je kan het recht lullen, hetgeen die HG doet is gewoon gevaarlijk voor zijn collega's en omstanders. Eerst werkruimte maken en dan de ve aanzeggen dat je de hond gaat inzetten. Maar het lijkt er landelijk op dat HG's hun eigen inzet regels maken.