Filmpje vechtpartij/aanhouding in bus

• KlaasVaak

Ik ben blij dat de ‘getuigen’ het filmpje plaatsten, in hun overtuiging dat er onrecht werd aangedaan.

En opvallend is dat deze ‘getuige’ alles zo goed heeft gezien en gehoord, maar niet wist dat het om drie personen ging….???

Kijk even naar deze twee artikelen

Artikel 72 WP2k

Het is een ieder verboden zich in een auto, bus, trein, metro, tram of een via een geleidesysteem voortbewogen voertuig dan wel in of in de onmiddellijke nabijheid van een station, halteplaats, of een andere bij het openbaar vervoer behorende voorziening en de daarbij behorende perrons, trappen, tunnels en liften zodanig te gedragen dat orde, rust, veiligheid of een goede bedrijfsgang wordt of kan worden verstoord.

Artikel 73 WP2k

Een ieder is verplicht de aanwijzingen betreffende de orde, rust, veiligheid of een goede bedrijfsgang op te volgen die door of vanwege de vervoerder duidelijk kenbaar zijn gemaakt.

en lees dan deze zin:

de beveiliger

Beveiliger bleef ook volhouden, en zei toen dat B. zijn mond moest houden en dat hij anders eruit moest

Met dank aan de ‘getuige’.

Ik heb een aardig beeld hoe meneer Zwartmans reageert op mensen die een bepaalde gezagsfunctie hebben en hoe deze meneer dan reageert.

Op de opname is de beveiliger nergens agressief te zien, zelfs is er niet te zien dat meneer Zwartmans zich op enig moment agressief uit tegen hem.

Op zich ook vreemd als de beveiliger kennelijk de aanleiding van de problemen van meneer Zwartmans is en hij dit allemaal als onterecht beschouwd.

Waarom zijn er geen beelden van de aanleiding?

Als die aanleiding zo onterecht is verlopen zou je verwachten dat de mediageile generatie dat ook wel even had vastgelegd….

• - Gerard -

KlaasVaak Schreef:

——————————————————-

.

>

> En opvallend is dat deze ‘getuige’ alles zo goed

> heeft gezien en gehoord, maar niet wist dat het om

> drie personen ging….???

Kijk maar even naar filmpje op 1 min 25 sec. Het meisje met het lange rood-bruine haar is de getuige. Vanuit die positie is niet te zien dat er een 3e persoon bij betrokken is. Had jij ook nooit kunnen zien. Ze zit echter wel bovenop het politie'optreden'.

We zullen zien wat de recherche er van bakt.

• KlaasVaak

Jij kan het zien, ik zou het moeten kunnen zien maar deze 100% ooggetuige heeft het niet kunnen en hoeven zien?

Ik kijk vanuit een vast positie en zij kan zich(t) verplaatsen.

Maar derde man of niet, openbare orde en rust verstoren en aanwijzingen niet opvolgen blijven wat mij betreft erg geloofwaardig.

We'll see.

• Beheer Rouwverwerkingsprikbord

tegen het gebruik van de term “Zwartmans” ?

Onder verkeerde poster geplaatst, sorry

Met ctrl + f kan je de term op het scherm zoeken

• Lans

:D:D:D>:D<

• Hampie

Pepperen is een bus? Ik wens je veel suc-6 Klaas.:S

• KlaasVaak

Och ik ken er die pepperen in een VAV…:X

• Starsky79

Was even als voorbeeld genomen.

Maar om toch antwoord te geven:

1. Geen idee heb geen diabeet in mijn omgeving. En die bussen ken ik en nee daar wl je niet inzitten. Dat weet ik.

2. en 3 mee eens.

• gerrit1234

@ klaasvaak waar de fok ben jy mee bezig door in een reactie ook nog eens zwartmans te zegge,

waarom zijn jullie allemaal zo respectloos?

dan woord er wat van de jeugd gezegt,maar de ouderen woorden eerder respectloos dan de jeugd.

• rijsbergen

Jullie allemaal????? Spreek even lekker de persoon aan waar het om gaat en laat dan de rest erbuiten als je het niet heel erg vind.