Ik respecteer uiteraard jouw mening Lans maar als ik zie hoe mijn zoon en zijn vriendje ergens op reageren dan is dat toch heel anders dan jij en ik. Het moet -razend- snel en hun interesse hebben. Ik stel me er dan ook bij dat wanneer iemand in elkaar geslagen wordt, of een fiets wordt gestolen, dan is die mishandelaar de straat nog niet uit, of de fietsendief de bocht nog niet om en jij weet het al. Maar tig van zijn vriendjes ook. pakt de agent de mishandelaar op of de fietsendief en twiittert terug: is genackt….. dan vinden die jongens dat geweldig. Meer hoeven ze ook niet te weten.
Kortom, als je een bepaalde groep wilt bereiken dan kan dat alleen op hun manier, en dat is helemaal niet zo: ‘wat heeft u dan allemaal gedaan meneer de agent, en waarom geeft u ons niet volledig uitleg meneer de agent’. Nee, kort, snel, en einde bericht.
Maar Facebook ben ik wel met je eens, veel te sloom medium en niks voor dat soort kinderen.
Ik kan me nog herinneren dat KPN helemaal niets zag in sms. Niemand zou dat gaan doen volgens KPN, nou ……. zeg het maar, de praktijk wijst heel anders uit.
Ik zou zeggen, Gelderland, geef het een kans en we zien wel.