foutje.
Starsky79 Schreef:
——————————————————-
> De verdachte is dus een uitgeprocedeerde
> asielzoeker, illegale immigrant…. Maar ja als we
> het land van herkomst niet weten loopt ie nog in
> NL rond….Dirk Haveman is dus slachtoffer
> geworden van het falende asielzoekers beleid van
> de overheid….
Ik kan je niet helemaal volgen Starsky79? Hoezo loopt die nog in Nederland rond? De 25 jarige dader is gewond en gearresteerd, volgens de berichtgeving. En ook dit soort gasten zitten massaal aan de door mij genoemde middelen in het algemeen… Groetjes v Hyperactief A-P.
Ik kan mij heel goed vinden in de uitspraken van Starsky79. Vaak duurt de gehele procedure te lang, denk aan het geval Sahar. Wanneer men de procedure drastisch zou worden ingekort naar enkele maanden zou dit overheidsgeld schelen en weet de asielzoeker waar hij aan toe is. Kijk nu eens naar de fout van Berlusconi die een vrijgeleide heeft afgegeven voor de tientallen dan wel honderdtallen illegale Tunesiërs om vrij door Italië te reizen en tja met open grenzen binnen Europa weet je waar dit toe kan leiden. Niet zo raar dat landen als Oostenrijk, Duitsland en Frankrijk hun grenscontrole hebben aangescherpt.
iedereen heeft het recht om te wonen waar hij/zij wil maar dan wel volgens de normale procedures.
Starsky79 Schreef:
——————————————————-
> Ja dat hij nu vast zit is mij ook duidelijk. Maar
> voordat hij werd opgepakt was hij nog steeds een
> loslopende illegale immigrant. Dat bedoelde ik er
> mee. Sorry voor de onduidelijkheid!
> Gr.
Oké bedankt Starsky79, en wat betreft het falende asielbeleid ben ik het met je eens. Groetjes v Hyperactief A-P.
Ik zeg ook niet dat die mensen naar Duitsland of België of elk ander land gestuurd moet worden.
Deze man is een keer in NL binnen gekomen. Hoe is niet duidelijk. Is ook niet van belang. De ind heeft besloten om deze man uit te wijzen en terug te sturen…. Maar dan is er een probleem. De man in kwestie heeft geen paspoort bij zich of een ander document waar op staat uit welk land hij komt. Hij zegt ook niet te weten waar hij vandaan komt (geloof ik niets van) en zegt daar niets over. Dus zit de IND met een vreemdeling die illegaal is in hun maag. En dan?
En dan komen we op het punt waar het in mijn ogen niet klopt.
Dan zegt de IND: Schop hem maar het bos in en zeg hem dat hij NL moet verlaten binnen 10 dagen. De IND sluit het dossier en gaat weer verder met de volgende asielzoeker. Vervolgens wordt deze man nog 2x aangeboden om het land uit te worden gezet. 2x is het weer: Ja geen idee waar hij vandaan komt dus wens hem succes en stuur maar weer de straat op.
Of te wel: De samenleving wordt met het probleem van de IND opgezadeld en de IND gaat vrolijk verder met zaken van andere asielzoekers. Die werken wel overal aan mee en geven netjes hun gegevens. Wel zo makkelijk werken.
De man die niet zegt uit welk land hij komt kan weinig anders dan in de criminaliteit terecht komen aangezien hij nergens recht op heeft. En dan gaat het balletje rollen en uiteindelijk ( en dat geldt niet voor iedere illegaal) komt het deze week tot het droevige einde aan het leven van 2 mensen.
Dus waarom niet zo'n illegaal die niet wil zeggen waar hij vandaan komt opsluiten? Want waarom wil iemand niet zeggen waar hij vandaan komt?
Gr.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?