als ik oprecht vluchteling en asielzoeker ben hoef ik mijn identiteit niet te verhullen
en de criminaliteit ingaan is een breed begrip
er is een verschil tussen eten stelen
of iemand zijn hersens inslaan met een brandblusser
Starsky79 Schreef:
——————————————————-
> Dus waarom niet zo'n illegaal die niet wil zeggen
> waar hij vandaan komt opsluiten?
Dat kost geld. De illegaal is ooit ons land binnengekomen dus is het ook ons probleem. Waarom denk je dat Nederland de Somaliers niet naar Nederland wil brengen? Die Somaliers zitten liever in een Nederlandse cel waar je elke dag je natje en droogje krijgt dan in Somalie te zijn. Ik vind het een prima oplossing van de IND. Als jij niet mee wilt werken dan bekijk je het maar …..
KlaasVaak Schreef:
——————————————————-
> zij die de oplossing helpen: meldt je bij de
> staat
> die hebben vast iets over voor zinvolle suggesties
> die geld besparen
De oplossing met emotieloze middelen heb ik wel KlaasVaak, gewoon niet meer aan mensen geven, ook asielzoekers lopen vaak met tassenvol van die troep. De oplossing voor afgewezen asielzoekers heb ik niet. Hoe vaak zette de KMAR niet iemand op de trein bij Rossendaal, die met de volgende trein uit België weer terug is? Dat is dus de oplossing niet, toegeven waardoor het nog een grotere aanzuigwerking heeft is ook geen oplossing. Ik denk dat je alleen kunt voorkomen, als heel Europa de deur opslot doet, we kunnen tenslotte niet alle problemen van de wereld oplossen. De staat alhier heeft niets te vertellen, alles is helaas uitbesteed aan de EU. Groetjes v Hyperactief A-P.
Ja klopt eten stelen is diefstal en iemand zijn hersens in slaan is moord/doodslag/poging tot moord/poging dooslag/poging zware mishandeling/zware mishandeling/ of gewoon mishandeling.
En volgens mij zet ik ook neer dat een “goed” vluchteling zijn gegevens wel geeft.
Dus wat wil je nu eigenlijk zeggen?
Arie ik kan alleen maar zeggen dat het me spijt voor de agent, zijn famile en vooral ook zijn collega's. Voorheen voelde ik woede en een soort van verdriet in me opkomen als ik dit soort berichten las, nu is het eerste wat er in me op komt “Alweer”!!
Te vaak lees ik dit soort berichten, zal tijd worden en we het geweld jegens dienders zwaarder gaan straffen.
Sterkte voor de famile, en ook aan alle agenten die ondanks dat ze vrijwillig gekozen hebben voor dit beroep toch dagelijks gevaar lopen.
grtzzz en een prettig maar vooral rustig weeken, en dit keer ook een weekend zonder geweld.
Precies zoals ik al aangaf was de verdachte van Baflo ook onder psychiatrische “behandeling”, lees aan de pillen, omdat “behandeling” dat tegenwoordig inhoud. Donderdag staat in Den Haag de ADHD medicatie ter discussie, ik hoop dat zowel de zaak Alphen als Baflo de zaak verder aan het rollen brengt. En ze zich deze keer eens niet door allerlei “deskundigen” met belangenverstrengeling onderuit laten schoffelen. Er zijn al genoeg slachtoffers gevallen door onverantwoord voorschrijf gedrag. Ik hoop voor zowel de slachtoffers als de nabestaanden, dat de deksel eens van die beerput afgaat.
http://www.trouw.nl/tr/nl/4492/Nederland/article/detail/1877435/2011/04/19/Verdachte-Baflo-lijdt-aan-PTSS-en-psychoses.dhtml Groetjes v Hyperactief A-P.
Verandering betreft nog even een letter toegevoegt.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?