Kinderen niet vervolgd vanwege diagnose ADHD?

• serine

schizofrenie is ook niet meetbaar ofwel?..is dat niet met alle geestesziektes zo?..

• Hyperactief A-P

serine Schreef:

——————————————————-

> schizofrenie is ook niet meetbaar ofwel?..is dat

> niet met alle geestesziektes zo?..

Klopt Serine, geen enkele is meetbaar, schizofrenie dus ook niet, er is ooit een vooraanstaand iemand op de universiteit geweest die de schizofrenie verschijnselen bestreed. Die is omdat die aan grote geldelijke belangen knaagde, in een kwaad daglicht gesteld, en kon zijn promotie wel vergeten. Zo stinkend smerig zitten de belangen in dit land in elkaar. Groetjes v Hyperactief A-P.

• serine

het is daarnaast ook behoorlijk kwetstend voor mensen die bijvoorbeeld met een schitzo leven om te horen dat de ziekte niet bestaat,…

• Hyperactief A-P

Dat begrijp ik Serine, maar leuker kan ik het niet maken, en tere zieltjes of mensen die hun kop in het zand steken heb ik geen boodschap aan. De psychische verschijnselen zijn er wel (die worden niet ontkend), maar die hebben andere oorzaken, en kunnen nou eenmaal niet op één hoop geveegt worden met ziekte, dat staat als een paal boven water. En op zo'n topcongres zou men als eerste het van de daken afschreeuwen als het wel zo was. Maar goed, veel mensen die daadwerkelijk om hun gezondheid geven, zijn er wel blij mee, maar voelen zich bedrogen door mensen die ze dachten te kunnen vertrouwen, niet dus… Uiteindelijk gaat de maatschappij en de gezondheidszorg al zwaar gebukt onder deze mijns inziens massa fraude. Want uiteindelijk worden mensen echt ziek. Groetjes v Hyperactief A-P.

• serine

ach en bekijk de maatschappij eens goed…en volg een tijdje onze 2 e kamer..dan word iedereen toch gek…en wie net gek is denk vanzelf wel dat ie gek geworden is..:D

• Hyperactief A-P

serine Schreef:

——————————————————-

> ach en bekijk de maatschappij eens goed…en volg

> een tijdje onze 2 e kamer..dan word iedereen toch

> gek…en wie net gek is denk vanzelf wel dat ie

> gek geworden is..:D

Daar zit ook het hele probleem Serine, maatschappelijke problemen of ziekmakende situaties zijn onbespreekbaar. Iemand “gek” verklaren en drogeren met middelen die dat veroorzaken is makkelijker. En de politie doet vrolijk mee aan een systeem, wat ze eigenlijk zouden moeten bestrijden. Er moet nog heel veel gebeuren voor er ogen opengaan. In Alphen a/d Rijn wordt ook het psychiatrisch rapport voor het volk weggehouden. In Noorwegen (Breivik) idem dito. Een gooier van een waxine lichtje naar de Gouden koets, wil men onneindig opsluiten en gek verklaren.

Ik kan me de tijd nog heugen dat dit land een grote bek had over het Oostblok, nu is het hier op veel gebieden erger. Er wordt gesproken over gehandicapten die destijds vermoord zijn, terwijl er dagelijks in instellingen mensen dood gaan door ondervoeding/ uitdroging in combinatie met middelen die niets toevoegen. Dat mag allemaal, als je maar bij het reguliere circuit aangesloten zit, dan gaan alle deuren open, en is vervolging een zeldzaamheid. Ik schaam me kapot als ik de wantoestanden in verzorgingstehuizen en andere instellingen zie. Groetjes v Hyperactief A-P.