Hulde voor zakkenrollersteam Amsterdam !!!

• - Gerard -

Ik durf de vraag nauwelijks te stellen maar komen we er ooit vanaf?

• Hyperactief A-P

- Gerard - Schreef:

——————————————————-

> Ik durf de vraag nauwelijks te stellen maar komen

> we er ooit vanaf?

Waar vanaf - Gerard -? En wat vond je van de Hema actie aangaande de 10.000ste? :D Groetjes v Hyperactief A-P.

P.S.: Welten is best oké en zeer betrokken, hij kwam wel tijdens zijn dienst naar betrokken burgers bij hun wijk die samenwerkten aan de veiligheid met de politie toe…

• KlaasVaak.

En waar is dat filmpje opgenomen dan? In een theater? Op een filmset? Of misschien toch op de openbare weg?

• KlaasVaak.

Ik had toch een redelijk realiteitsbeeld. ALs je dit doet kan het backfire'en. En dat deed het. Laat mij maar die domme sukkel zijn dan.

• - Gerard -

Van dat volk bij justitie en de rechtbank. Ik had je hier toch al eens op gewezen? http://www.juridischboek.nl/boek/9789085711704/het_o.m._in_de_fout_ton_derksen

Van de HEMA, dat filmpje ken ik al een hele tijd. Heb er zo mijn twijfels over. Best grappig voor YouTube maar ik neig naar NEP.

• - Gerard -

Aan de andere kant, mevrouw is een bekende veelpleger en dat ze dan wellicht vrijgesproken wordt van vervolging kan de politie op het laatst misschien ook niet meer boeien. Zouden we de agenten eens moeten vragen. Nogmaals, voor de politie draagt het niet positief bij.

• Hyperactief A-P

Oké, enne bedankt voor die boektip - Gerard -, nee die kon ik nog niet. Over de echtheid van dat filmpje bij de Hema heb ik ook zo mijn twijfels, wat je met NEP bedoeld weet ik niet. Groetjes v Hyperactief A-P.

• Hyperactief A-P

KlaasVaak. Schreef:

——————————————————-

> En waar is dat filmpje opgenomen dan? In een

> theater? Op een filmset? Of misschien toch op de

> openbare weg?

Wat dacht je van het laatste KlaasVaak. Tenminste als je het over het filmpje van die vrouw waar deze topic over gaat heb. Groetjes v Hyperactief A-P.

• Hyperactief A-P

Laat mij maar die domme sukkel zijn dan. Aldus: KlaasVaak.

Ach, je kan altijd nog op het OM terecht KlaasVaak.;) Groetjes v Hyperactief A-P.:D

• - Gerard -

http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/binnenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2011/10_oktober/20/binnenland/Minister_roept_OM_op_matje_om_zakkenroller.xml

Beter …..