Hulde voor zakkenrollersteam Amsterdam !!!

• KlaasVaak.

> Wat verwijt je mij nou precies dan? Je haalt iets aan en zegt meteen dat ik dat niet zo deed :S

> Dat is iets waar ik een hekel aan heb, noem dan waar je het wèl over wilt hebben.

> “Je mag me een lul noemen, maar heb dan het lef om te zeggen waarom. Dan ben je een vent, en ga ik graag met je in discussie.” Aldus: KlaasVaak.

>

Niet alleen eruit halen wat jou uitkomt KlaasVaak, met het “pilletje” iemand feitelijk "gek' verklaren verwijt ik in deze jou, dat heb ik ook

geschreven, gewoon recht voor zijn raap. Dat wat jij quote was een praktijk voorbeeld van een ander.

Ik haal niets eruit wat mij het beste uitkomt.

Jij plaatste niet datgene wat jou dwars zat maar kwam alleen met je cryptisch omschreven verwijt.

Beter had je meteen in je reactie het “pilletje” iemand feitelijk "gek' verklaren genoemd als hetgeen waartegen je ageerde.

• Hyperactief A-P

Maar goed je weet dus inmiddels waar het om ging KlaasVaak, en bedenk eens voor jezelf of jezelf zo aangesproken wil worden, en of het iets bijdraagt? Groetjes v Hyperactief A-P.

• Hyperactief A-P

Quote uit het stukje: “Opstelten zou via een aanwijzing het OM kunnen opdragen alsnog vervolging in te stellen, maar dit is zeer ongebruikelijk.”

Ik hoop dat ze dat dan ook doen - Gerard -, wie A zegt moet B zeggen, ongebruikelijk of niet boeit burgers niet. Groetjes v Hyperactief A-P.

• KlaasVaak.

Opstelten is als minister doorgaans niet optimaal geïnformeerd over regels, procedures en jurisprudentie.

En de info uit de media is doorgaans ook niet maximaal betrouwbaar.

Alles tesamen denk ik niet dat er behalve wat boze brieven over en weer tussen Opstelten en het OM niets gebeurt.

• - Gerard -

Opstelten is goed bezig. Ik hoorde Job Cohen tijdens de algemene beschouwingen zeggen tegen de minister: “U denkt toch niet dat de 25 korpschefs verdwijnen?”. Maar ze gaan weg…. we horen ze nu nog wat brabbelen … en dat mag ook best …. want wie luistert er nog naar …. maar weg gaan ze. Justitie is de verantwoordelijkheid van de minister maar het is natuurlijk niet zijn persoonlijk speelgoed, dat besef ik ook. Ik denk wel dat Opstelten vast laat bekijken hoe hij zijn macht, invloed kan aanwenden en werkt dat voor het publiek niet dan zou het zo maar intern personele consequenties kunnen hebben. Voor mij helemaal niet ondenkbaar.

• Hyperactief A-P

KlaasVaak. Schreef:

——————————————————-

> Opstelten is als minister doorgaans niet optimaal

> geïnformeerd over regels, procedures en

> jurisprudentie.

> En de info uit de media is doorgaans ook niet

> maximaal betrouwbaar.

>

> Alles tesamen denk ik niet dat er behalve wat boze

> brieven over en weer tussen Opstelten en het OM

> niets gebeurt.

Ik denk dat je hierin gelijk krijgt KlaasVaak, Trias Politica verhinderd feitelijk zulk ingrijpen. Groetjes v Hyperactief A-P.

• KlaasVaak.

Allez: http://www.telegraaf.nl/binnenland/10798541/__1000e_dief_toch_vrijuit__.html?p=3,1

Ze dronken een glas, deden een plas, en alles bleef zoals het was!

• Hyperactief A-P

En - Gerard - die luchtbellenblazer maar een goede minister noemen, sommige dingen zijn zo voorspelbaar, Trias Polticas blaast zulke inhoudsloze luchtbelletjes op. En het Amsterdamse OM heb ik geen goed woord voor over, en totaal geen vertrouwen in. Groetjes v Hyperactief A-P.

• - Gerard -

In dit geval ben ik het met het OM eens, de politie moet dit soort zaken niet doen, KlaasVaak wist ons al te vertellen dat dit soort acties door de politie kan leiden tot strafvermindering en zelfs geen vervolging. Daarom moet de politie er ook op aangsproken worden want ze doen dit soort acties namens het bevoegde gezag en dat is justitie.

• Hyperactief A-P

Sorry - Gerard -, ik blijf bij mijn mening. Dit is aan burgers niet te verkopen. Een veelpleger op heterdaad, en dan laten lopen, sukkels zijn het… Groetjes v Hyperactief A-P.