bedreigd worden en bedreigd voelen zijn twee zaken waar al een heel gebied op voor loopt..
hij zegt dat…de vraag is doet hij dat ook?
het feit dat zij bang voor hem is zegt al genoeg..het feit dat ze bang is voor de veiligheid van haar kindje zegt ook genoeg..betekend niet dat hij zich schuldig maakt aan strafbare feiten..
het betekend wel dat de kans er in zit dat hij daar toe in staat zou kunnen zijn..
moeders heeft een instinct..en ga daar maar van uit dat wat zij voelt niet gebasserd is op het feit dat het zon gezellige partner is..
de angst ligt daar,er ligt een serieuse zorg vraag..
moeder weet niet waar ze moet beginnen en ziet door de bomen het bos niet meer…stelt haar vraag anoniem on line..en in plaats van dat er gericht antwoord word gegeven zie ik een topic met twist en wellis nietus..en allemaal linken naar doem scenario's en cijfertjes..
deze moeder heeft niks aan cijfertjes of kiftende mensen..deze moeder vraagt …WAAR MOET IK BEGINNEN IK HEB HULP NODIG..
dat zij niet bij een wijkagent moet zijn weten mensen met ervaring wel..(ik ga er wel even vanuit dat dit een vrouws persoon is..) ik schat haar ook jong in..
je kan van iemand met weinig ervaring ook niet verwachten dat zij weet waar ze aan moet kloppen met zulke heftige doodsaanvoelende problemen..
ik vind het dan ook heel jammer dat als ik haar hulpvraag lees dat er weer een aantal kwiebussen zijn die haar worden in een waagschaal gaan leggen..en gaan bepalen of hij al dan niet strafrechterlijk bezig is..
deze vrouw is bang..en heeft advies nodig..advies waar ze heen kan met haar hulpvraag…is dat nou zo moeilijk om die haar te geven?
dit schrijven is niet speciefiek op jou gericht klaas vaak…dit is een schijven voor iedereen in deze topic..die zich hier schuldig aan maakt..hij hangt alleen even onder jou..en ik even op jou uitleg over schuldig of niet schuldig begon te reageren..(de rest van de topic heb ik uiteraard met verbazing zitten lezen..)
jammer dat de modjes..in geval van serieuse hulpvragen de topiccen niet een beetje schoon proberen te houden..om het voor de hulpvragers een beetje overzichterlijk te houden