Weleens van koppeling bestanden gehoord KlaasVaak, zodat er bijvoorbeeld geen onterechte huurtoeslag uitgekeerd wordt? Weleens een woongeschiedenis uitreksel gehaald of gezien? Daar wordt vanaf een bepaald jaar (weet ik even niet uit mijn hoofd) iemands woongeschiedenis op bijgehouden, dat betreft altijd het adres waar je heen gegaan bent. Maar natuurlijk is ook dat systeem niet waterdicht, iemand die naar het buitenland vertrekt of bij familie/ kennissen intrekt zonder dat zelf door te geven, zijn moeilijk of niet te traceren “spook”burgers.
Bij wie meld je je dus voor een nieuw rijbewijs? Wie registreert dus de afgifte van een nieuw en de ongeldigheid van een oud rijbewijs?
Maar als hij bij de groenteboer voor een nieuw rijbewijs kwam meldt het systeem van de groenteboer ook niet aan de gemeente dat het rijbewijs ongeldig moet worden gemaakt.
Dus waarom zouden de politiesystemen dat gedaan moeten hebben? Aldus: KlaasVaak. 18/02/2012 02:06.
Wat betreft je laatste vraag, lees nog eens goed over wat ik schreef, ik vroeg dat omdat ik dat niet weet, jij maakt er weer van dat het een conclusie van mij zou zijn, dat doe je steeds. Keer op keer suggereer je dingen over anderen, en dat discusseerd niet prettig.
Oke ik ben de boer met hokjes geest.
En wie komt steeds weer op de politie uit die iets moest of iets naliet? Jij toch zeker?
En wie heeft het steeds over machocultuur, btw. Aldus: KlaasVaak. 18/02/2012 02:06.
Ja op zijn Amsterdams gezegt dan, want boeren zijn hardwerkende verstandige mensen. Wederom ga je weer oordelen dat ik altijd maar zou komen dat de politie moest of naliet, je kan slecht tegen kritiek, maar ik weet voor mezelf dat ik meer in goede zin uitleg over de politie dan fouten benoemen. Maar op een forum is het net als met de media, net alsof er niets goeds gebeurd, terwijl veruit het meeste prima gaat. Maar dat is geen nieuws. Steeds over de machocultuur? Ik heb even in de zoekfunctie op dat woord gezocht, en de zoekfunctie op alle jaren gezet. Ik kom mezelf om precies te zijn twee keer tegen op dat woord, en wel in deze discussie. De ene waar ik het benoemde, en de andere uit een herhalingquote. Dus 1 X is steeds bij jou?
Na 18 jaar overstappen om een machocultuur?
Heeft ie het zo lang uitgehouden om er dan achter te komen dat er een machocultuur was en ertoe te komen weg te gaan?
Wat klopt er niet aan dat verhaal…
Iedere personeelswerver prikt door zo'n verhaal en jij neemt het voor waar aan. Aldus: KlaasVaak. 18/02/2012 02:06.
En wederom flik je het weer, je eerste zin is een aanname van jou nog voor je het stuk gelezen heb. Ik heb nergens geschreven dat hij DAAROM overgestapt was. En ja, personeelswervers doen het zo goed, dat er zeker nooit iemand bij de politie uitvliegt? Echt lachen met jou. Groetjes v Hyperactief A-P.