THNX voor het compliment BennieMak, maar een waardeoordeel van het hoe en waarom kan ik niet bevestigen. Zo ben ik twee keer op een open dag met de rechtelijke macht geweest. En hoorde op één van die avonden één maal een rechter verklaren, dat je pas weet wat het is om aan de andere kant van het hekje te staan, als jezelf onderdel van onderzoek uitmaakt, iets wat deze rechter dus meegemaakt had. Zo heb ik ook heel veel vooroordelen van gewone burgers in de maatschappij over anderen in bepaalde situatie's gezien, maar als het ze zelf betrof dan gingen ze vaak zelf nog meer de fout in als waar ze schande van spraken in betere tijden. Maar natuurlijk is het dan altijd erger… De interessantste mensen zijn voor mij niet degeen met tig papiertjes en de hardste ellebogen, maar mensen die anders zijn, en je echt iets te vertellen hebben waar je wat van kan leren. Als psychologie ingezet was om de mensheid te helpen, dan zaten we nu niet waar we nu waren… Maar ook dat moeten mensen zelf ervaren… Groetjes v Hyperactief A-P.