- Gerard - Schreef:
——————————————————-
> En als je daar dan wat van vindt, als burger, dan
> ben je gefrustreerd of een trol, omdat het niet
> uitmaakt wat ik wil of vind, of eis. Dat maakt de
> politie wel uit, en ik niet. Nu voorziet KlaasVaak
> problemen, en terecht, over een paar jaar komt een
> ‘gewone burger’ hierover klagen, dan is die
> prikker weer een trol.
Maak je niet zo druk - Gerard -, ik lees jou postings anders, ben het ook niet met alles wat je schrijft eens, maar dat hoeft ook niet. Ik zie jou absoluut niet als een trol, en zeker ook niet als een gefrustreerd iemand. Zelf voel ik me absoluut daar ook niet op aangesproken. Op diverse media ben ik vaak voor de politie opgekomen als er ongefundeerde gefrustreerde nergens op slaande kritiek geuit werd. Die anderhalve agent die hier nog rondloopt staan gelukkig niet voor de hele politie in Nederland. Waarmee ik overigens niet mee wil zeggen dat niemand alhier deugt. Ook Lans om er maar eentje te noemen, waar ik een behoorlijk meningsverschil mee gehad heb, kan ik best nog waarderen voor zijn bijdragen alhier. Oftewel het één moet je van het ander kunnen scheiden. Zijn antwoorden aan vreemden heb ik altijd goed gevonden en blijf ik goed vinden. Het gaat mij alleen om de botte aanvallende opmerkingen van wie dan ook naar wie dan ook, terwijl dat in 99,9% op te lossen is met communicatie. De paar keer dat ik persoonlijk aangevallen werd, wegen niet op tegen de positieve reacties van mensen die hun vertrek geeneens openbaar aankondigde. En als je zelf weet wat je in de praktijk doet, wat is dan de waarde van veelal mensen die je niet echt kennen op momenten dat het erop aankwam? Niet toch. Groetjes v Hyperactief A-P.