Zinkend schip.

• - Gerard -

Helemaal mee eens Arie. Het blijft koorddansen als je prikt.

Ik kan me Skywalker ook nog goed herinneren. Hij maakte toen de opmerking dat het hem een goed plan leek dat alle agenten een rode clownsneus zouden moeten dragen om de herkenbaarheid op straat te vergroten. Onzin natuurlijk, maar ik ben het nooit vergeten. En ‘burger’ herinner ik me als de horzel voor vele agenten omdat hij ze links en rechts ‘alle hoeken van de kamer’ liet zien met zijn uitleg van wetsartikelen. Volgens mij, maar dat kan ook het beveiligersforum zijn geweest, schreef de ega van Hyperactief ook regelmatig.

Zoals Reja al schreef kwamen de prikkers van het forum voor de beveiliging met een mannetje of 10 jaarlijks bij elkaar. Bij de chinees in Bunnik, of bij een prikker thuis in de achterhoek. Altijd gezellig en deed niets af aan de felheid van discussies op dat prikbord. We konden het op alle punten grondig met elkaar oneens zijn maar dat wilde niet zeggen dat zo'n bijeenkomst dan een grafstemming had. Nee, was gewoon beregezellig.

Je moet dat kunnen scheiden.

• Hyperactief A-P

Dat vorkje prikken hebben we vanuit het beveiligingsforum ook wel vaker gedaan. Daarbij is het opvallend dat de meeste prikkers niet uit de anonimiteit durven treden. Aldus: Reja 11/03/2012 15:54.

Dat is bij mij nooit de reden geweest Reja, kort daarvoor had ik met Alkien een andere internet meeting gehad, en er was door één zo'n destructief figuur nogal wat misbruik van privéomstandigheden gemaakt, waardoor er verhalen in de wereld kwamen die voor geen meter klopten, gewoon geouwehoer dus. En om die reden zijn wij destijds niet op nog een meeting ingegaan. Daar leer je van, en ik zou er nu totaal geen moeite mee hebben om met serieuze mensen waarvan je opaan kunt een vorkje te prikken. Zo rond de eeuwwisseling toen ik begon was een nick-name gebruikelijk, al vele jaren post ik op mediafora's onder mijn echte naam etc. Dat ik dat op deze forums nooit overgenomen heb, komt omdat ik bekender ben onder mijn nicke name, en er nogal eens mensen naar mij doorverwezen worden i.v.m. de materie waarvan ik veel weet. Maar goed dat is mijn drijfveer, voor anderen kan die anders zijn.

En juist die anonimiteit nodigt eerder uit om scherper uit de hoek te komen dan dat je in real life zou doen. Aldus: Arie 11/03/2012 16:05.

Aanvullend op Reja, voor mij geldt dat niet Arie, ook uit de anonimiteit doe ik volledig mijn ding. Dus met brieven schrijven, in wijkprojecten mijn ding doen met politie en andere instanties etc. etc. Daarom moet ik er om lachen als mensen je onder het maaiveld proberen te schoffelen. De praktijk bewijst zichzelf, en zolang mensen mij nog oprecht missen als ik elders mijn ding doe, dan maak ik me geen zorgen om wat er door sommigen hier over mij beweerd wordt. Het is net wat je zegt, echt contact is anders, en dan bedoel ik nog niet eens een vorkje prikken of een drankje drinken, maar gewoon doen waar je goed in bent als het erop aan komt. Niet lullen, maar poetsen. Groetjes v Hyperactief A-P.

• Hyperactief A-P

Volgens mij, maar dat kan ook het beveiligersforum zijn geweest, schreef de ega van Hyperactief ook regelmatig. Aldus:

- Gerard - 11/03/2012 18:49.

Zie mijn post aan Arie - Gerard -, en ja i.d.d. Skywalker hadden we ook nog, en niet te vergeten Sambo, al zeg ik over die laatste toffe peer weer niets, belofte maakt schuld en woordhouden is en blijft een woordhouden.:D Groetjes v Hyperactief A-P.

• politie fan

op een politie prikbord heb je altijd een potentieel groep klagers . Zoals recent karel / jan . die daar door de moderator is aangesproken op zijn gedrag.

http://politie.startpagina.nl/prikbord/15224919/15225317/re-agenten-liegen-in-verklaring-na-ruzie-over-boete#msg-15225317

want dat doet die met meerdere namen die ik verder niet noem op meerdere borden. Maar net als de politie je vriend is en op kunt vertrouwen zal er altijd wel eens een rotte appel tussen zitten en dat komt dus ook voor bij mensen als karel / jan die zelf beheerder is van een aantal startpagina borden en ook voor een andere beheerder modereert / de baaSS speelt .

Personen die altijd maar klagen overal op krijgen vanzelf dat ze mentaal verder zakken, en daar is hij een voorbeeld van . Ook kunnen mensen zich overal druk om maken eerder door een hartstilstand dood gaan . Dat kan bij sommige mensen die vroeg genoeg gebeuren. is de wereld wel eerder van karel/ jan af dat heeft wel weer een voordeel. Wat mij wel opvalt is dat hier weinig klagers komen omdat ze een bekeuring gehad hebben.

• Hyperactief A-P

Reja Schreef:

——————————————————-

> Er zijn meer lezers dan schrijvers op de meeste

> fora, dus inbreng heeft meer bereik dan je soms

> denkt.

> Dank voor het delen van (je) kennis en wellicht

> tot later.

De spijker op zijn kop Reja, dat is ook precies de reden waarom ik nog steeds schrijf. Als ik zuiver even naar de antipsychiatrie kijk, vaak nog geen handvol schrijvers, maar ministeries, universiteiten, hoge scholen (GGZ) instellingen, farmaceuten en nog veel meer zijn al vele jaren regelmatige bezoekers. Items over medicatie geweld hebben al wel daardoor in gerenomeerde bladen als Trouw en NRC gestaan, terwijl het eerst doodgezwegen werd. En dat haal ik niet alleen uit de statistieken, journalisten waar we contacten mee hebben laten ook wel eens wat los. En niet te vergeten de misstanden die de media gehaald hebben, waarvan geen mens weet dat het van ons komt. Dat laatste is ook niet belangrijk, als ik beroemd had willen worden, dan had ik wel op het toneel gaan staan. Eigen roem stinkt, het gaat er voor mij om waarvoor je staat. Groetjes v Hyperactief A-P.

• Hyperactief A-P

Wat mij wel opvalt is dat hier weinig klagers komen omdat ze een bekeuring gehad hebben. Aldus: politie fan 11/03/2012 19:27

Hmm politie fan hier wil ik ook nog even op reageren, die zijn er in het verleden ook heel veel geweest alhier, ik was ze bijna vergeten. De ik meen Tuf Tuf club was hier ruimschoots vertegenwoordigt. En als ik me niet vergis (Arie help me eens op weg) poste hier toch een oprichter daarvan? Was dat niet ene Frank? Groetjes v Hyperactief A-P.

• politie fan

Als iemand hier komt klagen over een bekeuring dan moet die wel een hele goede reden hebben, want een bekeuring krijg je omdat je schijt heb aan de verkeersregels die juist bedoelt is om de verkeers veiligheid te bevorderen . Verkeerscontrole zijn dus belangrijker , naast dat ook ook belangrijk is om boeven in de boeien te slaan en voor de rechtbank te sturen .

Hoe erger de gevolgen die uit een verkeersovertreding kunnen voortvloeien hoe hoger het sanctie bedrag van een bekeuring.

en is het echt onterecht of schijnende omstandigheden waar door je de overtreding wel most maken kun je altijd bij justitie in bezwaar gaan .

en een politie bekeur echt niet bij elke overtreding die men ziet dat hoeft ook niet , overtredingen met een minimale gevolgen die daar uit kunnen voortvloeien kun je bij de eerste keer altijd waarschuwen. Maar alcohol gezopen. snelheid overtredingen , door rood rijden, en gemotoriseerd rijden zonder vergunning in gebieden die als stilte en natuur gebieden zijn aangewezen. meteen op de bon er mee.

en n u ga ik naar buiten . Het is donker en moet nog even wachten op de opkomende maan.

Bericht aangepast. Ik hoef u niet uit te leggen waarom.

Mod Arie

• Arie

Dat was Frank Jacobs idd.

• - Gerard -

Ik wilde net schrijven, Arie; wel een slechte ruil: mwb en KlaasVaak tegen politie fan. Maar ik moet misschien even wennen.

• Hyperactief A-P

Oké Arie, en even aangaande je privé berichtje, over de ambulance chauffeur zijn naam waren we het eens, maar omdat we niet zeker weten of zijn achternaam ook openlijk gebruikt werd, vermelden we die niet openbaar en werd die vraag even achter de schermen gesteld. Op je vraag aangaande TB was zoals ik je vermelde een zeer gedreven agent/ te met hele goede posts, maar ik heb TB destijds beloofd niet kenbaar te maken welke agent/ te dat is, die belofte houd ik me dus aan. En mocht TB dit bericht meelezen, dan kan hij/ zij altijd zelf besluiten of hij jou dit al dan niet privé mededeelt. Groetjes v Hyperactief A-P.

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.