Zinkend schip.

• Hyperactief A-P

Ik schaam me diep Plukkie, hoe kan ik jou het beste paard van stal nou vergeten op te noemen.:D Nee, er zullen er gerust nog meer later te binnen schieten. Zo bedacht ik gisteravond opeens, de bijdragen van Fiets en zijn tegenhanger XTRO, die moet Arie ook nog vers in het geheugen staan.:D Groetjes v Hyperactief A-P.

• - Gerard -

Super Hyperactief, jouw verhaal doet me echt goed. Bedankt.

• Plukkie

:) Er zijn er zoveel die zijn gekomen en gaan.

Maar ik weet nog wel dat ik in het begin jouw postings en die van TB had gelezen.

Voordat ik hier begon met posten. (eerste keer dat ik op een forum poste)

Ik vergeet bv nachtuilt niet, waarvan ik op mijn “donder” kreeg omdat ik vond dat de broek bij politie dames er minder charmant uit zag

of Oom agent

en zo zijn er zoveel.

Ook de discusie over het doorgeladen lopen was leuk.

Vroeger was er ook wel mee de neiging tot het slow-chatten eerlijk gezegd mis ik dat wel, al gaat het dan weer vaak ten koste van het informatieve en leerzame karakter,

Alhoewel dat een kwestie is van de lijnen volgen.

Evengoed is dit altijd een leerzaam plek geweest voor degene die er wilde leren

• Hyperactief A-P

(tu)

• Hyperactief A-P

Hey Plukkie, ja nachtuil staat me vaag bij, oom agent had je inderdaad ook, zo zie je maar, niet alles onthoud je in de voor mij dat ik dit forum ken zo'n 12 jaar. En met de laatste zin, sla je de spijker helemaal op zijn kop, voor wie leren wil.;) Chat heeft denk ik meer na dan voordelen. Mijn eigen ervaring en wat ik vaker van anderen gehoord heb, is dat veel chat berichten in een onderwerp, voor mensen niet uitnodigen om die allemaal door te spitten. Ik kan me van het oude prikbord nog wel herinneren, dat er soms postings waren, waar bijvoorbeeld 5 postings over het onderwerp in zaten, maar 20 aangaande chatten. Maar ja, de humor die daar af en toe tussen zat, had ook wel iets. Tegenwoordig kun je iemand een persoonlijk bericht sturen als je daar behoefte aan heb. Groetjes v Hyperactief A-P.

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.