Wanneer horen we de echte waarheid?

• De waarheid?

http://www.telegraaf.nl/prive/12649513/__The_Flexican_bont_en_blauw__.html

Wanneer krijgen wij de echte waarheid te horen? Kan me namelijk niet voorstellen dat het zo gegaan is? En indien dit de echte waarheid is wat gebeurd er dan met de agenten die dit veroorzaakt zouden hebben?

• KlaasVaak.

Er gebeurt helemaal niets met die agenten.

1. Reed de politie over de stoep of liep de rappert op de rijbaan?

2. Als de politie over je enkel rijdt, is dan je eerste reactie: “Hierbij gebaarde Flex tegen de politie dat ze rustig aan moesten doen om ongelukken te voorkomen”?

3. Als de politie over je enkel rijdt, heb je dan geen gebroken been? En is er geen deuk in een politieauto? Of op zijn minst een afgereden zijspiegel?

4. Vervolgens sla je tegen een politieauto? Ik zou, denk ik, liggen te creperen van de pijn.

5. Als je dan vervolgens wordt aangehouden (ook al vind je dat onterecht) dan dien je mee te werken.

Ik had, als agent, de filmende mattie aan zijn haren naast zijn ‘mattie de rappert’ gesleept en gezegd: “Dus jij wilt filmen? FILM DAN !”

En tegen de rappert: “Dus jij wilt je verzetten tegen de aanhouding? DOEN ! Dan heeft je maat ‘mattie de filmert’ wat te filmen !”

Ook wordt het tijd dat de politieleiding, net als bij die dronken Oostblokker, een aangifte gaat HALEN bij de slachtoffers

(de Oostblokker besloot zelf niet om aangifte te doen, men is hem gaan opzoeken om een aangifte te halen).

En let wel: ‘de slachtoffers’ dat zijn in mijn ogen de betrokken politieagenten.

En de aangifte die opgenomen dient te gaan worden is van laster/smaad.

En dan de rappert vervolgen door het OM en een persbericht er van doen uitgaan.

Misschien dat deze onzin dan een keer ophoudt.

Sinds wanneer zijn Tofik Dibi, Doutzen Kroes, Jurgen Raymann getuigedeskundig op dit gebied?

Gister klaagde de SP al over de inzet van de politiehelikopter in Amsterdam.

Dat veroorzaakte geluidsoverlast en “dat vonden veel mensen niet leuk”.

Bovendien zag de SP de toegevoegde waarde er niet van in als 2 mensen zich op het dak verschansen.

Misschien dat de SP een betere methode weet om op een dak te kijken?

Strak worden de politiesirenes ook afgeschaft omdat ze teveel geluid veroorzaken en ‘men’ dat vervelend vindt.

Arno Bonte is terechtgewezen door de Rotterdamse gemeenteraad en burgemeester Abutaleb en nu gaat Dibi voor goud?

De politiek moet eens leren op een onderzoek af te wachten en zich te verdiepen in de materie waarover ze willen meepraten.

• - Gerard -

Weer een uitstekend optreden van de politie. Ik mag dat wel. Grote bek, dan ook flinke klappen. Beetje het idee van het oeroude: vraag en aanbod. (tu)

• Plukkie

Word Tofik Dibie nog serieus genomen dan?

Maar uiteindelijk viel het hele filmpje wel mee.

Deel iig niet de ervaring dat de politie gemiddeld genomen in Eindhoven erg agresief zou zijn,

toch 5 jaar in de horeca gewerkt dan zou je daar toch wel iets van mee moeten krijgen lijkt me.

Soms gaat het hard dat dan wel, maar zelden “gedacht” dat er geen gegronde aanleiding was.

Snap niet waarom de DJ naar de knuppel van de agent aan het grijpen is als die de knuppel probeert weg te steken.

Grtz Plukkie

• Plukkie

(tu)

• Mammie

- Gerard - Schreef:

——————————————————-

> Weer een uitstekend optreden van de politie. Ik

> mag dat wel. Grote bek, dan ook flinke klappen.

> Beetje het idee van het oeroude: vraag en aanbod.

> (tu)

vindt je:S

• Plukkie

Neem aan dat hij het anders niet zou zeggen.

:D

• Mammie

hoort de politie niet juist een zaak te sussen, i.p.v. uit de hand te laten lopen d.m.v. proportioneel geweld toe te passen?

• Plukkie

Ja doen ze toch, ik zie geen agenten die paniek veroorzaken

alleen maar “vrienden” die lopen te stressen.

daarbij nemen ze hem mee dus escaleert het niet ergens anders.

Hoe dat gaat bepaald de verdachte nu dus,

hij kan meelopen of kiezen voor verzetten.

• KlaasVaak.

Hoort men zich niet te gedragen?

En als de politie je dan aanhoudt (terecht of niet) en zegt dat je moet meewerken, hoor je dan niet tot inkeer te komen en alsnog te gehoorzamen?

Nee, men is zo vooringenomen van hun ‘onschuld’ en ‘gelijk’ dat wat de politie doet niet mag en geweldsmisbruik is.

Zie Doutzen Kroes, Jurgen Raymann etc.

Het zou zulken ‘voorbeelden’ sieren om een afwachtende houding aan te nemen.

Zoals de veel mildere reactie van Arie Boomsma.

Niets geleerd van het eerdere filmpje?

Dat er een aanleiding is die niet op de film staat?

Dat er juridische verklaring is waar men geen kennis of weet van heeft?