Jij snapt sowieso blijkbaar niets van carnaval, het is een tijd van tijdelijk ontoerekeningsvatbaar zijn waarbij anderen, die dat wel begrijpen tijdelijk een oogje dicht knijpen.
klaasie:D sorry hoor . Maar carnaval die mee doen in een optocht daar zijn wetten voor . wat wel en niet mag . En daar heb jeje eigen aan te houden . doe je het niet er uit met die wagen .{ de politie daar was nog soepel} Jij komt zeker niet uit het zuiden???? Ik schreef al ergens boven de riool . /sloot …… en je moet carnaval kennen .B) En waarschijnlijk hebben die lui van die wagen gedacht dat met carnaval alles mag . ……..lekker op de mens spelen. van:: we zullen ze er nu eens pakken.
Die wagen moest er uit…… klaar. en hier zou je er niet mee klaar gekomen zijn . Dat die wagen verder mocht rijden .
Dat kun je altijd proberen.
Dan was eer nog iets met belediging, laster en smaad, kun je dat even uitleggen, want ik begrijp dat niet. Wat ik me bv afvraag is dat waarom bv atheïsten steeds vaker met succes hun recht op vrijheid van meningsuiting claimen als het gaat om gelovigen met teksten of karikaturen of spotprenten tot diep in hun ziel te beledigen en te kwetsen.
Die gelovigen moeten dat maar gelaten over zich heen laten komen, anderen mogen hun gekwetste gevoelens wel weer verdedigen. waarom?
En volgens mij raak je nu de kern!!
Een NSB-er is net zoiets als en Duitser SS-er noemen!! Dat zijn dingen uit de geschiedenis die voor beide landen heel veel zwarte periodes uit hun bestaan zijn!. Daarin zijn dus miljoenen mensen om NIETS gedood.
Als jij vindt dat je met Carnaval een stukje ontoerekingsvatbaar bent, en daarmee dus de politie kunt uitmaken voor het doen van dezelfde soort dingen, dan denk ik dat je of, totaal niet bewust bent van de smet die op het woord landverrader ligt, of dat jij even zin had om hier een beetje te stoken.
Maar laat ik even op je stelling reageren.
Der uit die kar! En desnoods het hele spul aanhouden.
Gr.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?