Drivers Tricked By Cardboard Cops
http://www.policeoracle.com/quirkie/quirkie/2013/Apr/01/Drivers-Tricked-By-Cardboard-Cops_62782.html
www.policeoracle.com/quirkie/quirkie/2013/Apr/01/Drivers-Tricked-By-Cardboard-Cops_62782.html
KlaasVaak. Schreef:
——————————————————-
> Met een mitrailleur om je nek achter de kassa gaan
> staan ook.
> Mag ook niet.
Beste KlaasVaak, ik denk dat je het weer niet volgt. Althans ik volg jouw voorbeeld in ieder geval niet.
Welk positief gedrag zou jouw voorbeeld ‘mitrailleur om je nek achter de kassa gaan staan’ positief beinvloeden? De meeste klanten vertrekken met botgedrag. Ik weer niet.
>
> Hoeveel domme voorbeelden wil je nog geven die wel
> helpen maar niet mogen?
Je kent jezelf goed he! Geef nu eens aan waarom:
- Je het een dom voorbeeld vindt?
- Je denkt dat ik met nog meer van deze, in jouw ogen, zelfde soort ga komen?
BennieMak, je moet eens wat minder in wartaal schrijven. Wat jij bedoelde is dat de eigenaar van zo'n tankstation daar zelf een op een politiemotor gelijkende privémotor neerzet. Met politiestrepen. Dat mag niet, net zoals een tankstation overvallen ook niet mag en je mag ook niet met een supergun van KlaasVaak daar achter de kassa plaatsnemen.
Wat mag wel? Probeer daar een oplossing te vinden. Pinpasje bij de tank zelf, zoals bij onbemande tankstations. Uitsluitend -koffie, thee en vieze boekjes- via pin betalen, mag ook. Maar dat willen de tankstations niet. Nou, sturen we de politie er toch op af, of deurwaarders, schaffen we hightech camerasystemen aan. En de, voor de hand liggende oplossingen, dat doen we gewoon niet.
Welk positief gedrag zou jouw voorbeeld ‘mitrailleur om je nek achter de kassa gaan staan’ positief beinvloeden?
Er stond nergens dat dat een voorwaarde was.
Geef nu eens aan waarom:
- Je het een dom voorbeeld vindt?
Jouw voorbeeld om een illegale namaak politiemotor te plaatsen is… illegaal.
En dat werkt alleen omdat het uniek is en onbekend was.
Nu er ruchtbaarheid aan gegeven is in de media werkt dat niet meer lang.
Bovendien als straks bij elk tankstation en avondwinkel een imitatiepolitiemotor staat werkt het ook niet.
Tenslotte: iets illegaals (overval) met iets illegaals (namaak politiemotor) bestrijden kan geen officieel advies zijn.
Geef nu eens aan waarom:
- Je denkt dat ik met nog meer van deze, in jouw ogen, zelfde soort ga komen?
Resultaten uit het verleden bieden soms wèl garantie voor de toekomst.
Ok, dus we hebben een waardevolle bijdrage van jouw zijde: Imitatie-agenten werken alleen zolang het niet algemeen bekend is!
Dat politiestriping voeren illegaal is….dat schreef ik ook al. Wat voegt het toe? Bovendien blijkt daaruit meteen dat het geen advies is, laat staan officieel. Ben ik volgens jou verplicht om advies te geven?
Je geeft steeds blijk dat het je niet duidelijk is waar het topic over gaat. En dat is hier, even voor jou samengevat: Verbeteren (verkeers) gedrag door de suggestie te wekken dat er handhaving aanwezig is.
Wat snap je niet, Gerard?
Een motoragent mag zich op het prive terrein van een benzinestation begeven, echter hij/zij dient zich tevens van het terrein te verwijderen indien de eigenaar dat vordert en hij/zij geen strafvorderlijke reden heeft om zich op dit terrein te bevinden. Dat zeg ik nu met wat meer woorden om het door jou gegeven advies, om maar nodeloos op en rond benzinestations te hangen met de motor van de baas, aan te vullen.
Ik hoor je reactie wel!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?