Diabetespatiënte aangezien voor plassende junk

• BennieMak

Op een openbaar fora hoef je niet uitgenodigd te worden! Ik wil je hiermee opmerkzaam maken op je eigen gedrag, want je bent naar mijn mening volledig aan het doorslaan! En hoopte je hiermee op het paadje te krijgen zonder tussenkomst van de beheerder (die overigens al is ingeschakeld n.a.v. wat jij eerder schreef ).

• Boris

Wat een hoop woorden en een schromelijke overdrijving van het gebeuren. Wa jij er weer allemaal bijhaalt!!

Een beetje urine opruimen door een winkelmedewerker met een doek en wat schoonmaakmiddel kost echt geen 50 euro (ervan uitgaande dat het niet goed was opgeruimd door de vriendin van het meisje).

Die boete slaat nergens op.

• BennieMak

Ok, jouw mening…

• KlaasVaak.

Mooi hè

Als je jullie (Boris idem) van gelijk repliek dient dan zijn ze ineens gepikeerd.

Maar zelf veroorloven ze zich precies dezelfde uitspraken en dan moet het kunnen.

Loosers.

• Planner

BennieMak

want je bent naar mijn mening volledig aan het doorslaan

Laat ik nu toch de mening zijn toegedaan dat JIJ volledig doorslaat.

• Boris

Ik ben niet gepikeerd. Ik vraag me alleen af waarom ik het zou moeten melden wanneer jij voor een ander antwoord geeft. Dat is alles.

• KlaasVaak.

Succes jongen.

Zullen we dan iedereen uit deze lijst verwijderen van het forum vanwege de kreet ‘randdebielen’?

Te beginnen bij je kameraad Boris: http://politie.startpagina.nl/prikbord/16974522/16974813/re-diabetespatinte-aangezien-voor-plassende-junk#msg-16974813

Boris Schreef:

——————————————————-

> Dat is dus het probleem, dat de politie afgaat op het oordeel van die achterlijke debielen van een winkelbeveiligers.

> Net als stadswachten, van het zelfde laken een pak.

Boris Schreef:

——————————————————-

> Ik had ze inderdaad niet moeten betitelen als achterlijke debielen. Dat is een belediging voor debielen. Wat ook al geen aardig woord is.

> Tegenwoordig hebben we het over verstandelijk gehandicapten.

• Boris

Waarmee niet gezegd hebbende dat winkelbeveiligers verstandelijk gehandicapt zijn.

Een hoge pet heb ik echter niet van ze op.

• BennieMak

Ik heb jou of KlaasVaak met geen vinger aangeraakt. Dat je dat maar weet! :D

• Boris

Er worden hier constant appels met peren vergeleken.

Het betreffende meisje is geen winkeldief.