Maar ze claimt wel mishandeling. Net zoals die 2 winkeldieven. De winkeldieven zijn geen diabetespatiënten. Of zullen we samen de verschillen opzoeken? Noemen we dat appels en peren vergelijken.
Een WA voor wildplassen?
Enig idee waar de letters WA voor staan?
Laten we het beperken tot niet-WA verzekeringen.
Die zijn er dus om ONGEDEKTE schades voor de verzekeringnemer te dekken.
Daarvoor betaalt een verzekeringnemer een premie.
Die wordt jaarlijks berekend en geïndexeerd op basis van claimgedrag. Zou je niet zeggen hè?
En als de verzekeringnemer iets claimt EIST de verzekeraar dat de verzekeringnemer aangifte doet. Waarom denk je?
Maar ik HOEF niets te claimen als ik de dader heb.
Want dan blijft mijn premie lekker laag in de toekomst.
En daar heeft een dader niets over in te brengen.
Dus als jij een glasverzekering hebt mag ik ongestraft jouw ramen ingooien.
Want jij bent toch verzekerd en dan zeg ik dat ik struikelde en dat het per ongeluk ging.
Lijkt me leuk.
Ja, en als die 2 winkeldieven naar het ziekenhuis waren geweest liepen ze ook met een verklaring rond. Ze is waarschijnlijk fors vastgepakt. Dat kan als je niet meewerkt aan jouw aanhouding. Ze hadden haar zelfs op de grond mogen drukken, zolang het maar gepast geweld is. Ik neem aan dat als de politie jou ‘transportboeien’ omlegt, en je doet moeilijk, je daar ook de sporen van kunt zien. Maar of dat nou mishandeling is? Zal toch ook eerst bewezen moeten worden.
Dat jij nog nergens gelezen hebt dat plassen/urineverlies voorkomt bij diabetes wil niet zeggen dat het niet zo is. Het duidt meer op een gebrek aan je eigen kennis.
Diabetes is een aandoening die – zelfs als zij optimaal wordt behandeld vooral bij type 1 – na verloop van tijd op vele plaatsen schade in het lichaam van de patiënt veroorzaakt, waardoor de levensverwachting en de levenskwaliteit duidelijk afnemen. De gevolgen zijn bij een goede behandeling wel duidelijk minder ernstig.
De schade wordt vooral veroorzaakt door veranderingen aan de vaatwand van de bloedvaten, met name de grote en kleinere slagaders. Atheromatose treedt bij mensen met diabetes sterk versneld op en geeft aanleiding tot een veel grotere kans op een hartinfarct, beroerte, nierfalen en amputatie van bijvoorbeeld een voet dan bij gezonde mensen. Ook het netvlies kan schade lijden waardoor op den duur blindheid kan ontstaan. Impotentie en incontinentie is eveneens een vaak voorkomend gevolg van diabetes door neuropathie.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Diabetes_mellitus
Aanname. Volgens de verklaring van de beveiligers plaste ze met opzet in de paskamer.
Complete flauwekul. Hoe zouden die beveiligers dat geconstateerd moeten hebben? Het is hun op vooroordelen gebaseerde aanname.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?