Diabetespatiënte aangezien voor plassende junk

• Boris

Het is niet voor niets dat de politie de laatste jaren zo'n slechte naam heeft gekregen.

• - Gerard -

O, dus je weet ook al dat ze last heeft van neuropathie. Het wordt steeds leuker met Boris. Niet toevallig al 10 biertjes achter de kiezen?

• Boris

Complicaties van diabetes mellitus

Op den duur kunnen bij diabetes vervelende complicaties ontstaan. De meest voorkomende complicaties bij suikerziekte zijn:

oogcomplicaties (netvliesbeschadiging: diabetische retinopathie)

nierziekten (nefropathie)

complicaties aan de zenuwbanen: door beschadiging van zenuwbanen worden wondjes die kunnen leiden tot ontstekingen minder goed gevoeld. Het is daarom verstandig goed te letten op wondjes, vooral aan de voeten. Daarnaast kunnen beschadigde zenuwen leiden tot urine-incontinentie en bij mannen tot erectiestoornissen

hart- en vaatziekten

http://www.gezondheidsplein.nl/aandoeningen/178/diabetes-mellitus.html

• Boris

Deze opmerking zegt heel veel over jou.

• - Gerard -

Jaja, ik kan wel lezen hoor. Neuropathie, een zenuwziekte. Dat heeft dat meisje dus ook en daarom heeft ze tijdens het injecteren last van urineverlies. Goh. Ik weet al meer, dank zij jou, van dat meisje haar gezondheidstoestand dan van mijn eigen dochter. Je leert nog eens wat op een dagje forum.

• - Gerard -

Nou, kom op met je analyse. Wat zegt het allemaal over mij? Tot nu toe val ik van de ene medische verbazing in de andere. Volgens mij moet je een baan bij het OM overslaan en gelijk bij de broers Anker en Anker aan het werk.

• Boris

Jij hebt voor mij afgedaan sinds je laatste opmerking over 10 biertjes.

Ook je opmerking dat wat jou betreft het meisje tegen de grond gedrukt had mogen worden heeft je geen goed gedaan.

Het is niet te hopen dat je bij de politie zit, het zijn juist mensen als jij die hen een slechte naam geven.

En mocht je in de beveiliging zitten, dat verklaart al je tenenkrommend domme en op vooroordelen en onkunde gebaseerde reacties.

Waarmee je mijn mening over het niveau van beveiligers in Nederland nog eens bevestigd hebt, waarvoor dank.

• Boris

Zie mijn eerdere antwoord. Ik heb minachting voor je.

Dit was dan ook mijn laatste reactie op jou.

• - Gerard -

Heb ik een heel verhaal over mijn collega beveiliger gedaan en de twee winkeldieven die elkaar verwondingen aanbrachten om vervolgens bij de politie te gaan klagen over mishandeling, en nou verbaas je me weer met jouw vraag of ik bij de politie zit. Ik hou het inmiddels op 15 pilsjes die je op moet hebben om tot zo'n domme vraag te komen..

• - Gerard -

Kijk, en zo reken ik altijd verbaal af met betweters zoals jij. Ze geven het vanzelf op. Kwestie van lange adem maar het is me weer gelukt. Hulde aan mezelf: damn, i'm good.