Diabetespatiënte aangezien voor plassende junk

• Beheerder (Dennis)

Heren,

Wij zijn voorstanders van een gezonde discussie, welke hier gaande is.

Verschillende partijen hebben verschillende standpunten welke men probeert te verdedigen danwel de ander te overtuigen.

Jullie staan te veel tegenover elkander om het eens te gaan worden, ook niet erg…..daar is een forum ook voor.

Het is anders als mensen elkander gaan beledigen omdat de ander niet mee gaat in hun idee, vandaar even de volgende voetnootjes:

@KlaasVaak, graag de termen zoals “achterlijke debielen”, “Loosers” achterwegen houden.

@BennieMak: “Beveiligers en stadswachten zijn meestal minder snugger dan agenten” (Geen handige opmerking, graag discussie op normaal niveau)

Boris, sorry….maar je bent te ver gegaan in de emotie van de discussie waarin je jouw mening over de Politie, BOA's/Stadwachters en Beveiligers op grove en niet acceptabele wijze openbaarde. Enkele Quotes:

“die achterlijke debielen van een winkelbeveiligers”

“Het is nu niet bepaald het meest intelligente deel van de bevolking”

“De opleidingseisen voor de politie zijn trouwens ook veel te laag”

“Ik had ze inderdaad niet moeten betitelen als achterlijke debielen. Dat is een belediging voor debielen. Wat ook al geen aardig woord is. Tegenwoordig hebben we het over verstandelijk gehandicapten.”"

“Verder zijn je opmerkingen te stupide om op in te gaan”

“En mocht je in de beveiliging zitten, dat verklaart al je tenenkrommend domme en op vooroordelen en onkunde gebaseerde reacties. Waarmee je mijn mening over het niveau van beveiligers in Nederland nog eens bevestigd hebt, waarvoor dank.”

Ik zie mijzelf dan ook genoodzaakt van Boris afscheid te gaan nemen wegen wantgedragingen en belediging.

• ¥ Lotje ­­¥

Zoals ik al eerder zei, ik heb geen hoge pet op van winkelbeveiligers en stadswachten. Het is nu niet bepaald het meest intelligente deel van de bevolking en ik acht ze volledig ongeschikt voor het werk waar ze voor ingezet worden.

******************************************************************************************************************************************

Hoe weet jij dat Boris8-)

• ¥ Lotje ­­¥

(tu)

• ¥ Lotje ­­¥

Een beetje urine opruimen zeg je . Als jij tegen een muur aan pist moet je ook betalen . waarom zij niet kom op . je bevuilt wat en daar krijg je een boete voor . wat redelijk is .

• ¥ Lotje ­­¥

Of liep zij te shoppen met haar dweil en glorix op zak?

***********************************************************************************

haha:D ik zie hier de humor wel van in haha

Tis een vreemde wereld dus je weet maar nooit ;)

• Paul

Het PvdA-Tweede Kamerlid Ahmed Marcouch heeft minister Opstelten van Veiligheid en Justitie ter verantwoording geroepen nadat een diabetespatiënte in de HEMA in Den Haag is aangezien voor een spuitende junk. De VVD-bewindsvoerder moet dinsdag tijdens het vragenuurtje naar de Kamer komen.

Aanleiding is het verhaal van Yosra Aajir. Yosra werd vrijdag vastgehouden nadat ze in een pashokje van de HEMA insuline spoot en daarbij urine verloor. De 17-jarige is diabetespatiënte en had op dat moment een hyper. Dat is een te hoge bloedsuikerspiegel. Om haar waarde omlaag te krijgen moet ze insuline spuiten. Op dat moment trekken twee beveiligers het gordijn van het pashokje open en wordt ze opgepakt voor winkelvernieling.

Ondanks dat een vriendin de beveiliging vertelt dat Yosra diabetespatient is, draagt deze haar toch over aan de politie. In totaal heeft ze 4 uur vastgezeten op het bureau Jan Hendrikstraat. Als ze daar haar medicijnen laat zien, zeggen agenten ‘Dat is vast een truc. Dat doen veel allochtonen’ aldus Yosra.

Het PvdA-tweede kamerlid Marcouch wil nu van de minister weten waarom de zaak zo geëscaleerd is. Ook heeft hij vragen over de kwaliteit van de beveiligers. Verder noemt hij het onprofessioneel dat Yosra door agenten op het politiebureau is aangesproken op haar allochtone afkomst. ‘Zeker gezien alle andere incidenten rond politiebureau De Heemstraat en de minister is toch verantwoordelijk voor het optreden van de politie’ aldus Marcouch.

Verder vraagt Marcouch, zelf oud-politie agent, zich af of de politiemensen wel bevoegd en goed getraind waren. ‘Want spuitende verslaafden zijn niet meer van deze tijd, die kom je nauwelijks meer tegen’ aldus Marcouch.

Viideo: http://omroepwest.bbvms.com/p/content_video/c/2270775.html?width=100%&height=100%&autoPlay=true

http://www.omroepwest.nl/nieuws/13-01-2014/minister-opstelten-op-matje-geroepen-vanwege-behandeling-haagse-diabetespati%C3%ABnte-d

• - Gerard -

Wow, knip en plak. Verder nog iets Paul, want dat bericht had ik vanmiddag al gelezen.

• Paul

Aanname. Volgens de verklaring van de beveiligers plaste ze met opzet in de paskamer.

“De Politie heeft al laten weten dat de zaak tegen Yosra geseponeerd is omdat er geen sprake was van opzet”.

Video: http://omroepwest.bbvms.com/p/content_video/c/2270775.html?width=100%&height=100%&autoPlay=true

http://www.omroepwest.nl/nieuws/13-01-2014/minister-opstelten-op-matje-geroepen-vanwege-behandeling-haagse-diabetespati%C3%ABnte-d

• Paul

De zaak is inmiddels geseponeerd omdat er geen sprake was van opzet.

http://politie.startpagina.nl/prikbord/16974522/16975866/re-diabetespatinte-aangezien-voor-plassende-junk#msg-16975866

• - Gerard -

Ja, en mijn collega had ooit een medewerker van justitie aangehouden wegens winkeldiefstal. Zij was nummer 4 die dag. Winkeldiefstal begaan door de medewerker van justitie werd geseponeerd wegens gebrek aan bewijs. Die andere drie gingen gewoon voor de bijl.

Laat ik het zo zeggen: soms is de weg van de minste weerstand een keuze van het gezag. Nummer 3 die was een Chinees met tijdelijke verblijfsvergunning en een misdrijf, aldus de agent, houdt in de regel in dat je direct het land wordt uitgezet.

Nou, geweldig allemaal, gelukkig hebben wij van de beveiliging daar geen bemoeienis mee. Wij houden de winkeldieven aan, strikje er omheen en inleveren bij de politie.