Heren,
Wij zijn voorstanders van een gezonde discussie, welke hier gaande is.
Verschillende partijen hebben verschillende standpunten welke men probeert te verdedigen danwel de ander te overtuigen.
Jullie staan te veel tegenover elkander om het eens te gaan worden, ook niet erg…..daar is een forum ook voor.
Het is anders als mensen elkander gaan beledigen omdat de ander niet mee gaat in hun idee, vandaar even de volgende voetnootjes:
@KlaasVaak, graag de termen zoals “achterlijke debielen”, “Loosers” achterwegen houden.
@BennieMak: “Beveiligers en stadswachten zijn meestal minder snugger dan agenten” (Geen handige opmerking, graag discussie op normaal niveau)
Boris, sorry….maar je bent te ver gegaan in de emotie van de discussie waarin je jouw mening over de Politie, BOA's/Stadwachters en Beveiligers op grove en niet acceptabele wijze openbaarde. Enkele Quotes:
“die achterlijke debielen van een winkelbeveiligers”
“Het is nu niet bepaald het meest intelligente deel van de bevolking”
“De opleidingseisen voor de politie zijn trouwens ook veel te laag”
“Ik had ze inderdaad niet moeten betitelen als achterlijke debielen. Dat is een belediging voor debielen. Wat ook al geen aardig woord is. Tegenwoordig hebben we het over verstandelijk gehandicapten.”"
“Verder zijn je opmerkingen te stupide om op in te gaan”
“En mocht je in de beveiliging zitten, dat verklaart al je tenenkrommend domme en op vooroordelen en onkunde gebaseerde reacties. Waarmee je mijn mening over het niveau van beveiligers in Nederland nog eens bevestigd hebt, waarvoor dank.”
Ik zie mijzelf dan ook genoodzaakt van Boris afscheid te gaan nemen wegen wantgedragingen en belediging.